امام جمعه دشتستان:

مردم انقلاب اسلامی و نظام را متعلق به خود می‌دانند

«مصلح» گفت: مردم انقلاب اسلامی و نظام را متعلق به خود می‌دانند و در حراست از آن از هیچ کوششی دریغ و کوتاهی نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۰۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ - 21January 2022

مردم انقلاب اسلامی و نظام را متعلق به خود می‌دانندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با گرامیداشت روز زن و مادر اظهار داشت: زنان امانات الهی هستند و باید به حقوق آنها توجه شود و در خوراک و پوشاک آنها کوتاهی نکنید.

وی با تاکید بر اینکه باید در مورد زنان خود غیرت داشته باشید گفت: احترام زنان خود را نگه دارید، هر کس زن خود را بزند در قیامت رسوا خواهد شد. بداخلاقی زنان خود را تحمل کنید، برای زنان خود هدیه بدهید، در امور خانه به زنان خود کمک کنید.

امام جمعه دشتستان با گرامیداشت دهه فجر اضافه کرد: خاطره دهه فجر بزرگترین خاطره ملت ما بعد از ورود اسلام به ایران است و دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دهه فجر دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است خاطرنشان کرد: دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد.

حجت‌الاسلام مصلح با بیان اینکه دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است ادامه داد: ۲۲ بهمن روز تجدید عهد با انقلاب، امام و اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به علل بقا و استمرار انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی برخاسته از اراده رأی مردم بوده است؛ لذا مردم انقلاب اسلامی و نظام را متعلق به خود می‌دانند و در حراست از آن از هیچ کوششی دریغ و کوتاهی نمی‌کنند.

امام جمعه دشتستان گفت: رهبری انقلاب و نظام بر عهده ولی فقیه بوده که نیابت عامه از امام عصر (عج) دارد و از چند ویژگی برخوردار است که می‌توان به تخصص در اسلام، صراحت و شجاعت، صلابت و قاطعیت، سازش ناپذیری، ظلم ستیزی اشاره کرد.

وی افزود: برخورداری انقلاب اسلامی از آرمان‌های بلند فردی، اجتماعی، داخلی، خارجی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی برگرفته از آموزه‌های دین مقدس اسلام که مورد اعتقاد مردم ایران است.

حجت‌الاسلام مصلح تاکید کرد: استمرار وحدت و انسجام ملت ایران در سایه اطاعت از اسلام و پیروی از فرامین رهبری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی محقق شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار