فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی:

آماده مقابله با توطئه‌های دشمن هستیم/ دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین هستند

سردار کرمی گفت: ما آمادگی داریم با تمام توان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم و الحمدلله همین آمادگی برای مردم مایه امیدواری است.
کد خبر: ۵۰۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ - 22January 2022

آماده مقابله با توطئه‌های دشمن هستیم/ دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی در جمع فرماندهان، معاونان وکارکنان یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی است؛ با وجود تمام تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های دشمنان، پیشرفت‌ها و خدمات جمهوری اسلامی بر اساس آمار سازمان‌های بین المللی چندین برابر قبل از پیروزی انقلاب است.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی با حربه‌های متعدد به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان است؛ ما آمادگی داریم با تمام توان در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنیم و الحمدلله همین اقتدار و آمادگی برای مردم مایه امیدواری است.

سردار کرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی بساط ظلم و استبداد را در هم پیچید، که موجب شده است روز به روز انقلاب ما با شکوه‌تر و بالنده‌تر شود؛ به دشمنان نشان خواهیم داد که نه تهدید و نه تحریم می‌تواند ملت ایران را از توسعه و پیشرفت بازدارد، تا به امروز به رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای توانسته ایم از تمامی تهدید‌ها فرصت سازی کنیم و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشانیم.

رئیس پلیس ویژه کشور با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی روح تازه‌ای را به نهضت‌های اسلامی و آزادیخواه دنیا بخشید، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تأثیرگذاری فکری در اکثر جنبش‌های اسلامی جهان شد و با توجه به پیروان و هواخواهانی که پیدا کرد به عنوان یک حرکت اسلامی برجسته در افکار جهانیان شناخته شده است.

سردار کرمی ضمن تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول سالیان اخیر تصریح کرد: هدف از انقلاب در درجه اول این بود که نظامی در داخل کشور حکم‌فرما باشد که وابسته نباشد؛ چراکه وابستگی برای یک کشور و ملت، آفت بزرگی است و همه آفت‌های دیگر بر آن مترتب می‌شود.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تاکید بر برنامه ریزی‌های ویژه ایام پیش رو گفت: با توجه به اینکه چندین سال است رویکرد اجتماعی در اولویت تمامی ماموریت‌ها و برنامه‌های یگان‌های ویژه قرار گرفته است، تمامی فرماندهان و مسئولان باید با جدیت در خصوص برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر اهتمام داشته باشند تا مانند سالیان گذشته بتوانیم اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشانیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها