جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد؛

پیشرفت چشمگیر نیروی هوایی در حوزه سلاح‌های لیزری و بمب‌های هوشمند

امیر سرتیپ خلبان هادیان گفت: نیروی هوایی با اتکا به روحیه خودباوری و ظرفیت‌های داخلی در حوزه تسلیحات دوربرد شامل سلاح‌های لیزری و بمب‌های هوشمند به دستاورد‌های مطلوبی دست یافته است.
کد خبر: ۵۰۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ - 22January 2022

دوره‌های هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، تجدید میثاق با شهداستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «خلبان مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در دوره هیأت معارف جنگ، در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در ارتش، اظهار داشت: فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و عشق به شهادت، در ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیرو‌های مسلح کشور، باعث شد معادلات در هشت سال دفاع مقدس و هم‌اکنون طور دیگری رقم بخورد.

وی افزود: امروز هویت و شناسنامه نیرو‌های مسلح و ملت غیور ما، خون مطهر شهداست و ما باید به‌عنوان وارثان این میراث گران‌بها، از آن مراقبت و پاسداری کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به برکات دوره‌های هیئت معارف جنگ عنوان کرد: دوره‌های هیأت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، در واقع تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های مقدس آن بزرگواران است.

امیر هادیان گفت: افسران ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، در کنار مسائل نظامی، نیاز است که به مسائل اعتقادی، دینی و علمی روز هم مسلط باشند که امروزه به برکت انقلاب اسلامی، در دانشگاه افسری آجا، توجه ویژه‌ای به این مهم شده است.

وی به نقش نیروی هوایی ارتش در تثبیت نظام جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی هوایی الهی ارتش، نقش مهمی در تثبیت انقلاب اسلامی داشت. نیروی هوایی ارتش از همان روز‌های ابتدایی جنگ حضور بسیار مؤثری داشت و بعد از جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط کشور از جمله سیل، زلزله و کرونا همیشه در کنار ملت بوده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی تأکید کرد: نیرو‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سربازان ولایت‌مدار ملت در نیروی هوایی الهی ارتش در عهد و پیمانی که با خدای خود برای ادامه راه شهدا بسته‌اند، پابرجا هستند و در راستای صیانت از میهن اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند.

امیر هادیان در پایان با بیان اینکه امروز نیروی هوایی با کمک متخصصان داخلی خود و کارکنان صنعت دفاعی در راستای ایجاد بازدارندگی و راهبرد دفاعی، تسلیحات خود را ارتقا می‌دهد، گفت: امام خمینی (ره) روحیه خودباوری را در میان نیرو‌های مسلح زنده کردند و امروزه شاهدیم که نیروی هوایی با اتکا به همین روحیه و ظرفیت‌های داخلی در حوزه تسلیحات دوربرد شامل سلاح‌های لیزری و بمب‌های هوشمند به دستاورد‌های مطلوبی دست یافته است و این تسلیحات کاملا بومی را در اختیار یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی گذاشته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها