دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

نمایش مضحک سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل/ سنگ مقابل موشک‌ و خمپاره

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در سیرکی مضحک و خنده‌دار در حالی که یک تکه سنگ در دست داشت در درخواستی نامعقول خواستار تروریستی نام گرفتن اقدام فلسطینیان در سنگ پراکنی به شهرک نشینان صهیونیست شد.
کد خبر: ۵۰۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۶ - 23January 2022

سیرک مضحک سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان مللگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: «گیلعاد اردان» سفیر این رژیم در سازمان ملل متحد در حالی که با یک تکه سنگ بزرگ در سازمان ملل حاضر شد در سخنانی مضحک و خنده‌دار با اشاره به این موضوع که فلسطینیان به سنگ شهرک نشینان صهیونیست را هدف قرار می‌دهند خواستار تروریستی محسوب شدن این اقدام از سوی آن‌ها شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی جالب توجه اعلام کرد سفیر این رژیم در سازمان ملل متحد با سنگ بزرگی در یکی از جلسات شورای امنیت سازمان ملل حاضر شده است. این شبکه تلویزیونی در ادامه این گزارش خود آورده بود «گیلعاد اردان» در حالی که یک تکه سنگ در دست داشت اقدام به جوسازی و فضاسازی علیه اقدام قانونی و به حق مردم فلسطین آن هم با دستان خالی در برابر شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان تا بن دندان مسلح اسرائیلی کرده است.

این اقدام مضحک و خنده‌دار سفیر رژیم صهیونیستی در شرایطی صورت می‌گیرد که مردم فلسطین و جهانیان همه روزه شاهد حملات و کشتار مردم بی‌گناه سرزمین‌های اشغالی فلسطین به دست شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اسرائیلی هستند.

بخش تلخ و دردآور ماجرا اینجاست که رژیم صهیونیستی و نظامیان آن سالهاست که با بمب و موشک، از زمین، هوا و دریا مناطق مختلف فلسطین اشغالی را مورد هدف و حمله قرار می‌دهند که به دنبال آن تا امروز صد‌ها هزار نفر از مردان و زنان و کودکان فلسطینی بی‌گناه زخمی شده و یا به شهادت رسیده‌اند.

متاسفانه در جنایتکار بودن سران و مقامات رژیم صهیونیستی همین بس که در حالی که نمایندگان این رژیم اشغالگر در سازمان ملل و مجامع بین‌المللی مظلوم نمایی می‌کنند همزمان این ارتش و نیرو‌های نظامی آن‌ها هستند که در سرزمین‌های اشغالی مشغول بازداشت و کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطینی هستند.

در واقع این اقدام «گیلعاد اردان» سفیر این رژیم در سازمان ملل متحد را می‌توان به نوعی فرار رو به جلوی سران و مقامات این رژیم جعلی و اشغالگر دانست که در عین اینکه همه روزه دستشان به خون مردم فلسطین آلوده می‌شود، اما با دو رویی و حقه بازی اقدام به مظلوم نمایی در مجامع بین المللی ازجمله سازمان ملل می‌کنند.

اظهارات سفیر این رژیم در سازمان ملل در حالی بیان می‌شود که همه مردم جهان به خوبی می‌دانند که مردم ساکن سرزمین‌های اشغالی به غیر از سنگ سلاح دیگری برای مبارزه با نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی ندارند و اقدامات آن‌ها در برابر شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اسرائیلی صرفا دفاع از خود است.

شرایط حاضر سرزمین‌های اشغالی و اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها در حالی است که مردم فلسطین فقط به منظور دفاع از خود در برابر تجاوزات نظامیان صهیونیست دست به استفاده از سنگ به عنوان یک سلاح سرد می‌برند. این در حالی است که همه روزه با گوله، بمب و موشک نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی می‌شوند.

در واقع باید اینطور گفت که رژیم آپارتایدی صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال است انواع ظلم و جنایت‌ها را بر علیه مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین وارد کرده و نوار غزه را به بزرگترین زندان رو باز جهان تبدیل کرده است، هنگامی که در جلسه شورای امنیت با انتقاد‌ها درباره شهرک سازی‌های غیرقانونی این رژیم در اراضی اشغالی مواجه شد، نمایش مضحکی را با نشان دادن تکه سنگی به راه انداخته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها