نماینده مردم در مجلس:

صهیونیست‌ها از رویش انتفاضه جدید می‌ترسند

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: صهیونیست‌ها از رویش یک انتفاضه جدید و انقلاب سنگ‌ها حتی در مقابل جدید‌ترین سلاح‌ها و به‌روزترین تجهیزات خود می‌ترسند و این نشان می‌دهد که بنیان سستی دارند.
کد خبر: ۵۰۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ - 22January 2022

صهیونیست‌ها از رویش انتقاضه جدید می‌ترسند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمدحسین فلاحی» رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در گفت‌وگویی اظهار داشت: سران تل آویو محکوم به شکست و زوال هستند و در شرایطی که با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و موشک‌های نقطه زن و مدرن حریف ابتدایی‌ترین امکانات و سلاح‌های فلسطینی‌ها نمی‌شوند، ادعای نیل تا فرات می‌کنند و گاه و بی گاه هم برای اینکه قدرت پوشالی خود را به دنیا نشان دهند دست به جنایتی جدید می‌زنند، اما بی شک چیزی جز ذلت و نابودی نصیب آن‌ها نخواهد شد.

وی در خصوص رفتار مضحک سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: صهیونیست‌ها از رویش یک انتقاضه جدید و انقلاب سنگ‌ها حتی در مقابل جدید‌ترین سلاح‌ها و به روزترین تجهیزات خود می‌ترسند و این نشان می‌دهد که بنیان سستی دارند لذا می‌خواهند به هر شکلی ترحم دنیا را جلب کرده و جنایات خود را توجیه کنند.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف اظهار داشت:صهیونیست‌ها با تجاوز به منطقه شیخ جراح و تخریب خانه‌های فلسطینیان و همین طور محاصره ظالمانه مردم غزه سخت‌ترین جنایات را علیه ساکنان تاریخی یک سرزمین می‌کنند، اما می‌گویند آن‌ها حقی برای دفاع از سرزمین و خانواده خود ندارد و بدتر این دنیا نیز در برابر همه این جنایات سکوت کرده است.

بر اساس این گزارش، فرستاده رژیم صهیونیستی به نیویورک در اظهاراتی با اشاره به سنگی بزرگی که آن را با خود به جلسه شورای امنیت برده بود، ادعا کرده بود که فلسطینی‌ها با سنگ ساکنان اراضی اشغالی را می‌زنند در حالی که این اقدامات «تروریستی» خوانده نمی‌شوند.

گیلعاد اردان به عنوان نماینده رژیمی که بار‌ها با موشک و بمب ساکنان فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داده در ادامه اظهارات خود از بی‌توجهی سازمان ملل به «سنگ‌پرانی فلسطینیان» انتقاد کرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها