نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

در دوران نوجوانی و جوانی شرایط برای میل به خوبی فراهم است

آیت الله «فلاحتی» با تاکید بر اینکه انسان در دوره نوجوانی و جوانی بیشتر به خوبی و رفتار نیکو تمایل دارد و با اراده و باور خود می‌تواند به تعالی برسد، گفت: در دوران نوجوانی و جوانی شرایط برای میل به خوبی فراهم است و راه‌های زیادی هم برای رسیدن به آن وجود دارد.
کد خبر: ۵۰۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ - 22January 2022

در دوران نوجوانی و جوانی شرایط برای میل به خوبی فراهم است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان در نشست با جمعی از اعضای نوجوان و جوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان رشت اظهار داشت: الگوپذیری از افراد شاخص همچون شهید «حاج قاسم سلیمانی» باور داشتن خوبی‌ها و گام برداشتن در راه سعادت و کمال است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه انسان در دوره نوجوانی و جوانی بیشتر به خوبی و رفتار نیکو تمایل دارد و با اراده و باور خود می‌تواند به تعالی برسد، تصریح کرد: در دوران نوجوانی و جوانی شرایط برای میل به خوبی فراهم است و راه‌های زیادی هم برای رسیدن به آن وجود دارد.

وی در ادامه همراه شدن با دوست خوب را بهترین و مهمترین اصول حرکت در مسیر سعادت و نیکی دانست و افزود: دوست خوب به ویژه در نوجوانی و جوانی با تأثیرگذاری مناسب و به موقع می‌تواند کارگشا و رهایی بخش باشد.

آیت الله فلاحتی دوستی و همراهی والدین با فرزندان به ویژه در دوران و برهه حساس نوجوانی و جوانی را بسیار ارزشمند و تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: والدین می‌توانند با رفتار دوستانه خود به فرزندانشان نزدیک‌تر شده و راهکار‌های مناسبی برای آینده بهتر آنان ارائه کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر و اجرای جشنواره ملی مدرسه انقلاب در مدارس گیلان تاکید کرد: نوجوانان و جوانان می‌توانند با دوری از حرکات نمایشی و مطالب شعاری و با تکیه بر باور‌های خود برای انقلاب و دستاورد‌های آن روایتگران به حق و مناسبی باشند.

برخی از دانش آموزان نیز در این نشست درباره جشنواره مدرسه انقلاب که دهمین دوره آن دهه فجر امسال همزمان با سراسر کشور در مدارس گیلان هم برگزار می‌شود مطالب و نظراتی بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها