مراسم تکریم مادران شهدا در «تربت‌جام» برگزار شد+ تصاویر

همزمان با سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، مراسم تکریم مادران و همسران شهدا در «تربت‌جام» به میزبانی تیپ ۳۸ زرهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ - 23January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، مراسم تکریم مادران و همسران شهدای ‌تربت جام ‌با حضور سرهنگ «مهدی سعیدیان» فرمانده تیپ ۳۸ زرهی نیروی زمینی ارتش و جمعی از مسئولان محلی در تالار کوثر برگزار شد.

سرهنگ سعیدیان در این مراسم اظهار داشت: شهدا برای حفظ اسلام و دستاوردهای انقلاب در مقابل هجوم وحشیانه رژیم بعث صدام مردانه ایستادند و با جانفشانی از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی در ادامه با اشاره به مقام و جایگاه رفیع شهیدان گفت: براساس آیات قرآن کریم و روایات، شهدا نزد پروردگار روزی می‌خورند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، لذا باید بگونه‌ای عمل کنیم که در قیامت نزد شهدا سرافکنده نباشیم.

وی در ادامه با تبیین نقش ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، گفت: جانفشانی شهدا امروز اقتداری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زده که موجب شده هیچ کشوری جرأت تصور تجاوز به خاک مهین اسلامی ما را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تیپ ۳۸ زرهی در راستای تکریم شهدا و خانواده آنان‌ همیشه پیشقدم هستند، افزود: به مناسبت فرخنده میلاد حضرت زهرا (س) افتخار میزبانی از مادران و همسران شهدا نصیب تیپ ۳۸ تربت جام شده که در طول دفاع مقدس ۵۵۵ شهید تقدیم کرده است.

اجرای سرود توسط رزم‌نوازان تیپ ۳۸ زرهی، قرائت زندگینامه، وصیتنامه و دلنوشته توسط فرزندان شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها