فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ضرورت مقابله با تهدیدات در سطوح مختلف/ نباید به پیشرفت‌های صورت گرفته قانع باشیم

امیر واحدی با بیان اینکه نباید به پیشرفت‌های صورت گرفته قانع باشیم، گفت: ما باید تلاش کنیم تا قدرت مقابله با هر نوع تهدید در هر سطحی را داشته باشیم.
کد خبر: ۵۰۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 24January 2022

ضرورت مقابله با تهدیدات در سطوح مختلف/ نباید به پیشرفت‌های صورت گرفته قانع باشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ‌التحصیلی خلبانان و کادر پروازی پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد اظهار داشت: خلبانان و کارکنان فنی نهاجا با تلاش و رشادت‌هایی که از خودت نشان دادند، نیروی هوایی را به «نیروی هوایی الهی» تبدل کردند.

وی گفت: پایگاه مهرآباد در واقع یک نیروی هوایی کوچک است که هم در دوران دفاع مقدس از مأموریت‌ها سرافراز بیرون آمده و هم نقش محوری را در پشتیبانی نیروها پس از دوران دفاع مقدس داشته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا قدرت مقابله با هر نوع تهدید در هر سطحی را داشته باشیم، افزود: ساخت نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی ایران وظیفه تک تک ما در نیروی هوایی است.

امیر واحدی تصریح کرد: ما نباید به پیشرفت‌های صورت گرفته قانع شویم؛ بلکه باید سعی کنیم تا فردایمان بهتر از امروزمان باشد و در جهت تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار