جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مطرح کرد؛

نقش مؤثر نیروی هوایی ارتش در حمایت از جبهه مقاومت

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: حضور هوشمندانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت، مانع از سقوط برخی شهر‌ها در سوریه و منجر به پیشروی نیروهای مقاومت شد.
کد خبر: ۵۰۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ - 24January 2022

حمایت از محور مقاومت از اقدامات ارزشمند نهاجابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز (دوشنبه) در مراسم فارغ‌التحصیلی خلبانان و کادر پروازی پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد اظهار داشت: خلبانان جوان ما اگرچه انسان‌هایی زمینی هستند، اما تفکر آسمانی و روحی بلند و عرشی دارند.

وی افزود: خلبانان قهرمان ما که در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش مهمی را ایفا کردند، دوران تحصیل و آموزش را در همین پایگاه‌ها گذراندند و در میدان عمل آن‌گونه حماسه‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه خلبانان ما تربیت‌شده مکتب ائمه اطهار (ع) هستند، گفت: دانشمند منهای خدا خطرناک است؛ همچنین مؤمن و زاهد بدون علم و تخصص هم کارآیی لازم را ندارد و این افراد برای جامعه، مفید نیستند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: علم و ایمان دو بال پرواز و اوج‌گیری یک سازمان هستند و اگر تخصص بدون ایمان و تعهد باشد، خروجی آن، بمب اتم است.

وی با تأکید بر اهمیت بصیرت‌افزایی، آگاهی و شناخت کارکنان عنوان کرد: حضور هوشمندانه نیروی هوایی ارتش و خلبانان ما در حمایت از محور مقاومت، مانع از سقوط برخی شهر‌ها در سوریه و منجر به پیشروی نیروهای مقاومت شد.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت اضافه کرد: هنگامی که یک شهر محاصره صد درصدی می‌شود، اینجا هنر می‌خواهد که یک خلبان بتواند در میان آتش سخت پدافند و تنگنای محاصره، آذوقه را به دست رزمندگان برساند و خلبانان ما با عشق، ایثار و تبحر این کار را انجام دادند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس نیز ابهت دشمن را شکست؛ در واقع نهاجا در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش اول را ایفا کرد و در پایان جنگ هم در مقابله با دشمن در عملیات مرصاد مهم‌ترین اقدام را انجام داد.

وی یادآور شد: هنگامی که صدامیان می‌خواستند کشورشان را امن جلوه دهند، سران اجلاس کشور‌های غیرمتعهد را دعوت کردند، اما شهید «عباس دوران» پس از بمباران اهداف، جنگنده‌اش را با اقتدار به ساختمان امنیتی در بغداد کوبید و اجازه برپایی این اجلاس را به دشمن نداد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار