در نشست خبر مطرح شد؛

برگزاری جشنواره نماز با عنوان « قدقامت عشق» در یزد

سردار «زارع‌کمالی» با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز نیروهای مسلح در یزد گفت: در امتداد این اجلاسیه، جشنواره نماز با عنوان «قدقامت عشق» در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 25January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع‌کمالی» جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد امروز در نشست خبری برگزاری نخستین جشنواره «قدقامت عشق» که در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد اظهار داشت: این جشنواره در ادامه اجلاسیه نماز و ابلاغیه نیروهای مسلح کشور است که در استان یزد برگزار می‌شود.

وی با بيان اينكه چرا اين اجلاسيه توسط نيروهای مسلح و سپاه برگزار می‌شود افزود: یکی از تفاوت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با نیروهای مسلح غرب یا شرق در خصوص معنویت است که آنها تنها به ابزار تکیه دارند در حالی که نیروهای مسلح ما به نیروی معنویت نیز در کنار ابزار توجهی ویژه‌ای دارند.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد بیان کرد: نیروهای مسلح امروز یک ویژگی‌ خاص و دست برتری خاص نسبت به دشمن هستند زیرا پیش از انقلاب ما وابسته بودیم، حتی در نیروی انسانی و تجهیزات به دیگران وابسته بودیم. ولی الحمدالله در هشت سال دفاع مقدس به دفاع همه جانبه رسیدیم و پس از آن نیز به قدرت بازدارندگی و پس از آن نیز به ضربه متقابل رسیده‌ایم که امروزه آن را ثابت کردیم که دیگر زمان بزن در رو تمام شده است.

زارع کمالی با اشاره به عزم راسخ و خالص جوانان اذعان داشت: یکی از فرامین خداوند به ما، آمادگی نیروی انسانی و ایمان قوی و تربیت جوانان پرانگیزه است و یکی از اهداف انقلاب اسلامی نیز تمدن سازی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به زیبایی آن را بیان کردند و بر آن تاکید ویژه‌ای دارند.

وی بیان کرد: ما اگر بخواهیم تمدن سازی کنیم نیاز به ایمان قوی و نیروی انسانی بابصیرت و ولایت‌مدار هستیم که یکی از کارها در این راستا معنویت است و سپاه نیز یکی از وظایفه خود را در این مسیر قرار داده است. ما در بعد معنویت همه باید دست به دست هم دهیم و در جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تاکید کرده‌اند باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

زارع کمالی گفت: اجلاسیه نماز را در پایگاه انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه داشتیم و دنباله این کار یکی از راه‌هایی که می‌توانیم در بعد معنویت اجرا کنیم به کارگیری هنر در ترویج فرهنگ نماز است که دشمن هم در حال کار کردن روی آن است. این جشنواره نیز به همین منظور طراحی شده است و امیدواریم بتوانیم در جهت ترویج نماز حرکت کنیم.

وی از اصحاب رسانه درخواست کرد که در این زمینه همراهی کنند و افزود: اختتامیه جشنواره نماز با عنوان «قد قامت عشق» در روز پاسدار برگزار خواهد شد و انشالله بتوانیم ترویج دهنده سبک زندگی ایرانی اسلامی باشیم. صحاب رسانه و همه باید در بحث جهاد پیشرو باشند و این یک وظیفه است. انشالله بتوانیم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم و شرمنده شهدا نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار