تحریم دوباره دادگاه صهیونیستی از سوی اسرای فلسطینی

اسرای فلسطینی برای بیست‌وپنجمین روز متوالی دادگاه‌های رژیم صهیونیستی را تحریم کردند.
کد خبر: ۵۰۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ - 25January 2022

تحریم دوباره دادگاه صهیونیستی از سوی اسرای فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، باشگاه اسیر فلسطین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که اسرای بازداشت اداری (بدون محاکمه) برای بیست‌وپنجمین روز متوالی، دادگاه‌های رژیم اشغالگر اسرائیل را تحریم کردند.

اسرای بازداشت اداری اوایل ماه جاری میلادی تصمیم گرفتند که تمامی اقدامات دستگاه قضایی در خصوص بازداشت اداری را تحریم کنند.

این اسرا تأکید کردند که هرگز بخشی از این نمایش که تنها به نفع رژیم اشغالگر و دستگاه‌های امنیتی آن به خصوص شاباک است، نخواهند بود.

به نوشته وبگاه «عرب ۴۸»، جنبش اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی نیز حمایت کامل خود از این تصمیم اسرای بازداشت اداری را اعلام کرد و همه اسرا را به پایبندی کامل به این تصمیمات و صبر فراخواند.

تعداد اسرای در بند زندان‌های رژیم اشغالگر حدود چهار هزار و ۶۰۰ نفر است که از جمله آن ۳۴ اسیر زن، ۱۶ کودک و ۵۰۰ بازداشتی اداری، ۹ نماینده پارلمان و ۶۰۰ بیمار است.

رژیم صهیونیستی یک قانون انگلیسی قدیمی را اجرا و بر اساس آن فلسطینیان را بدون محاکمه و به بهانه داشتن پرونده سری، به مدت سه تا شش ماه بازداشت می‌کند که این مدت قابل تمدید است.

انتهای پیام/  141

نظر شما
پربیننده ها