مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر:

فرهنگ‌سازی یک جامعه سالم در جایگاه بسیار بالایی است

«افروغ» گفت: بحث فرهنگ و فرهنگ‌سازی در یک جامعه سالم و با نشاط از نظر دینی و فرهنگی در جایگاه بسیار بالایی است و می‌توان گفت که فرهنگ الفبای این مسیر خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 25January 2022

فرهنگ سازی در یک جامعه سالم در جایگاه بسیار بالایی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالرحیم افروغ» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، امروز در دیدار با امام جمعه دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری است.

وی با اشاره به اینکه دشتستان از نظر وسعت و جمعیت بزرگترین شهرستان استان است گفت: فضای دینی بسیار خوبی بر فضای شهرستان دشتستان حکمفرما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بحث فرهنگ و فرهنگ سازی در یک جامعه سالم و با نشاط از نظر دینی و فرهنگی در جایگاه بسیار بالایی است و می‌توان گفت که فرهنگ الفبای این مسیر خواهد بود.

وی افزود: فعالیت‌هایی در دوره‌های قبل انجام شده است ولی بخاطر اینکه در به کارگیری نیروی انسانی هیچ نوع اقدامی صورت نگرفته است، بیشتر مکان‌های فرهنگی هنری ایجاد شده بدون بهره‌برداری لازم به حال خود رها شده‌اند و این می‌طلبد که با رهنمودهای امام جمعه، در مسیر صحیح قرار گیرد.

افروغ ادامه داد: سه اصل حمایت، هدایت و نظارت از شاخص‌های فعالیت برای حوزه فرهنگ و هنر خواهد بود و این طور نیست که اگر فعالیتی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شد، ما تنها افتتاح کننده آن باشیم.

وی ابیان کرد: تعهدمان در تمام مراحل کاری پابرجا باشد و بر همان اصل حمایت، هدایت و نظارت جلو برویم که در این مسیر رهنمودهای عالمانه امام جمعه دشتستان مشکل گشای ما خواهد بود و ما اینجا هستیم که با هم از ابتدا این مسیر را هموار کنیم و به جلو حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار