نماینده ولی فقیه در یزد:

جوانان سخن «ما می‌توانیم» امام خمینی (ره) را در همه صحنه‌ها محقق کنند

آیت‌الله «ناصری» با بیان اینکه جوانان ایرانی از با استعدادترین جوانان دنیا هستند، گفت: شما باید سخن «ما می‌توانیم» امام راحل را در همه صحنه‌ها محقق کنید.
کد خبر: ۵۰۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 25January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌فقیه در یزد در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه فولاد آلیاژی یزد در جمع کارکنان و کارمندان این واحد با تاکید بر اینکه پایه و اساس انقلاب اسلامی، حرکت در راه خداست، اظهار داشت: پیروزی‌های ملت ایران در طول چهار دهه گذشته حاصل عنایات خداوند است وگرنه تنها یکی از توطئه‌هایی که علیه ایران و انقلاب داشتند، کافی بود تا این نظام از پا دربیاید.

وی عنوان کرد: دست یاری خدا همواره بر سر ملت ایران و نظام اسلامی ما است و شکست‌های دشمنان در توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که علیه کشور ما داشتند، به دلیل اتکا و توکل بر خداوند متعال است.

ناصری با اشاره به حوادث مختلفی همچون حادثه طبس، جنگ تحمیلی، داعش و ... که کشور پشت سر گذاشته، افزود: نیرو‌هایی همچون قاسم سلیمانی با یاری خدا به نبرد با داعش پرداختند و خدا همواره یاری خود را به واسطه انسان‌هایی همچون سلیمانی‌ها می‌رساند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام اسلامی است و یقین داشته باشید که مقدمه انقلاب حضرت مهدی (عج) است، عنوان کرد: یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی این است که بنیانگذار آن تمام تشکیلاتی که دستور ایجاد آن‌ها را داد، همه مردمی بودند که از آن جمله می‌توان به بسیج، کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و ... اشاره کرد.

ناصری ادامه داد: امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی هرگز برای خود کاری نکرد و همواره انقلاب را متعلق به مردم دانست و متعقد بود که مردم انقلاب کرده اند و این انقلاب برای مردم است.

وی تاکید کرد: هیچ زمامداری در دنیا پیدا نمی‌شود که همانند امام حکومت را متعلق به مردم و خدا بداند و بسیاری از زمامداران منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند و وابسته به حزب و گروه‌های مختلف هستند، اما امام بر اصل تقوا تکیه کرد و شهدا نیز از امام خود تبعیت کردند.

ناصری تصریح کرد: امروز جامعه کارگری باید به سهم خود از این انقلاب دفاع کند و نقش شما در جبهه اقتصادی امروز که دشمن علیه ما به راه انداخته، بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند ما نسبت به انقلاب و اسلام و قرآن بی تفاوت باشیم و روحیه انقلابی را از مردم بگیرند، اما شما که فرزندان این انقلاب هستید، همواره از انقلاب و نظام اسلامی دفاع نموده و برای خدا و برای حفظ این نظام تلاش کردید.

ناصری تاکید کرد: جوانان شاغل در واحد‌های صنعتی در هر بخشی که فعالیت می‌کنند باید استعدادیابی شوند و از استعداد و شخصیت آن‌ها به نحو مطلوب استفاده شود و با ابتکار و به صورت دانش بنیان حرکت کنید که حرف امام را که «ما می‌توانیم» در همه صحنه‌ها پیاده کنید.

وی افزود: اگر دستگاهی یا قطعه‌ای دچار مشکل شد، منتظر وارد کردن آن از خارج نمانید و با تفکر و خلاقیت خودتان بسازید، تعمیر کنید و چرخه تولید را متوقف نکنید.

ناصری تصریح کرد: جوانان این کشور نباید خود را دست کم بگیرند، زیرا خدا به شما استعداد و توان داده و اطمینان داشته باشید که خارجی‌ها با استعدادتر از شما نیستند و با استعدادترین جوانان، جوانان ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار