بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل؛

حماسه ششم بهمن آمل سند ولایتمداری مردم انقلابی این دیار است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ - 26January 2022

حماسه مردمی ششم بهمن آمل سند ولایتمداری مردم انقلابی دیار علویان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

حماسه ششم بهمن آمل دفتری از شکوه و عظمت و اقتدار مردم انقلابی و مومن استان مازندران و شهرستان آمل است که برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار شد.

این حماسه اسلامی که با مقاومت مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار طبرستان گره خورد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با گذشت 40 سال از آن، همچنان جاودانه است.

مردم با اراده و عزم راسخ و ایمان محکم و قوی در طی 10 ساعت در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا در مقابل منافقین و کمونیست‌هاصحنه‌های بی‌بدیلی از حماسه و فداکاری و ایثار را به نمایش گذاشتند و با تقدیم بیش از 40 شهید برای همیشه جنگل‌های سرسبز شمال و جاده زیبای هراز را از وجودشان پاکسازی کردند و اتحادیه پوشالی به اصطلاح سربداران جنگل را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

ششم بهمن سال 60، روزی که برای حفظ آمل، هزارسنگر ساخته شد و در هر 15 دقیقه یک شهید تقدیم شد تا توطئه دشمنان و منافقین خنثی شود و پرچم پیروزی و مقاومت بر بلندای این شهرستان به اهتزاز درآید.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 40 شهید حماسه اسلامی ششم بهمن آمل اعلام می‌دارد هر جا نور و شعاعی از حق بدرخشد باطل مغلوب و شکست خورده است و در حماسه مردمی ششم بهمن آمل که سند ولایتمداری مردم انقلابی دیار علویان است با وجود گذشت 40 سال از آن حماسه باشکوه، همچون تابلویی زیبا از عشق و ایثار جلوه‌گر است.

امسال در چهلمین سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، در غم رحلت عالم فرزانه، حضرت آیت الله حسن زاده آملی نیز هستیم. هم او که در آن روز مقاومت و ایثار، لباس رزم پوشیده و در نبردگاه مبارزه با ملحدین و محاربین جلودار مردم شهر بود.

امروز با نگاهی به وصیت‌نامه الهی سیاسی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به اهمیت شهر انقلابی آمل و عالمان مجاهد آن پی می‌بریم و بر ضرورت پاسداشت و گرامیداشت این حماسه و تبیین و ترویج گفتمان و مکتب مقدس ششم بهمن تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار