حجت‌الاسلام آزادی‌خواه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حاج قاسم سلیمانی پیوند میان دوران دفاع مقدس و پسادفاع مقدس بود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، حاج قاسم را شخصیتی دانست که توانست پیوند میان دوران دفاع مقدس و پسادفاع مقدس را ایجاد کند؛ و حتی پس از آن دوران جنگ نیز حرکت خود را با سرعت بیشتری ادامه داد.
کد خبر: ۵۰۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 26January 2022

حاج قاسم سلیمانی پیوند میان ذوران دفاع مقدس و پسادفاع مقدس یودحجت الاسلام «احد آزادی‌خواه» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس درباره ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از دوران انقلاب تاکنون او یک پدیده بود و برای خود یک مکتب مستقل بود و ما نمونه ایشان را در این بیش از  ۴۰ سالی که از انقلاب گذشته سراغ نداریم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی شخصیتی بود که توانست پیوند میان دوران دفاع مقدس و پسادفاع مقدس را ایجاد کند؛ کسی که یادگار جبهه و جنگ بود و پس از جنگ نیز حرکت خود را با سرعت بیشتری ادامه داد و با توجه به شرایط جدید خود را بروز می‌کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما هر روز یک حاج قاسم جدید می‌دیدیم؛ در یمن حاج قاسم یمنی، در سوریه حاج قاسم سوری، در عراق عراقی و .... همین ویژگی‌ها باعث شد تا مکتب حاج قاسم، جبهه مقاومت را با هنرمندی، اخلاص و ولایت‌پذیری شکل دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی که قصد ایجاد خاورمیانه بزرگ را داشت نتوانست این کار را به سرانجام برساند، ولی سردار سلیمانی توانست این جبهه را به نفع امت مسلمان ایجاد کند و شرایط را برای پایان دادن به سلطه استکبار در منطقه فراهم کند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار