فرمانده مرزبانی انتظامی کشور مطرح کرد؛

اشراف اطلاعاتی در عمق نوار مرزی/ روند مطلوب هوشمند سازی در مزرها

سردار گودرزی با اشاره به افزایش اشراف اطلاعاتی در عمق نوار مرزی، از پیشتازی مرزبانی استان گلستان در اجرای طرح خوشایندسازی در یگان‌های مرزی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ - 26January 2022

اشراف اطلاعاتی در عمق نوار مرزی/ روند مطلوب هوشمند سازی در مزرهابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در نشست با فرماندهان و مسئولان مرزبانی استان گلستان با قدردانی از زحمات مجموعه مرزبانی استان گلستان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، اظهار داشت: استان گلستان در بحث خوش آیندسازی بسیار خوب عمل کرده است و می‌توان گفت این استان پیشتاز در اجرای ماموریت خوشایندسازی بوده است.

سردار گودرزی گفت: این تحول مشهود در استان گلستان نشانه انسجام و وحدت بین هیئت رئیسه مرزبانی استان و تمام کارکنان است که جای قدردانی دارد.

این مقام ارشد مرزبانی کشور با اشاره به حساسیت گذرگاه‌های مرزی، افزود: طرح هوشمند سازی مرز‌ها در این استان به خوبی اجرا شده است ولی برای تقویت این طرح‌ها باید اهتمام بیشتری در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت اشراف اطلاعاتی مرزبانان در عمق نوار مرزی، خاطرنشان کرد: امنیت موضوعی اتفاقی نیست بلکه برای این امنیت پایدار، خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده و مرزبانان حافظ امنیت و چشمان بیدار و هوشیار جامعه هستند که شبانه روز به منظور حفظ امنیت تلاش و مجاهدت می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها