عضو کمیسیون امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برنده خروج از مذاکرات طرف‌های غربی نخواهند بود

آصفری با اشاره به این مطلب که طرف‌های مقابل به‌دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هستند، برنده به نتیجه رسیدن مذاکرات را غربی‌ها ندانست.
کد خبر: ۵۰۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 27January 2022

برنده خروج از مذاکرات، طرف‌های غربی نخواهند بود«محمدحسن آصفری» عضو کمیسیون امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با رویکرد دولت در جریان مذاکرات وین اظهار داشت: مذاکرات امروز برای برداشتن تحریم‌ها می‌بایست ادامه پیدا کند و در این میان به‌دلیل زیاده‌خواهی‌های طرف‌های مقابل، چندان به نتیجه رسیدن آن در آینده نزدیک امیدوار نیستیم.

وی تصریح کرد: طرف‌های مقابل در مذاکرات به‌دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هستند اما در این میان غربی‌ها باید بدانند که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد جمهوری اسلامی ایران تصمیماتی خواهد گرفت که به نفع آنها نخواهد بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برنده خروج از مذاکرات، طرف‌های غربی نخواهند بود، گفت: اگر جمهوری اسلامی میز مذاکره را ترک کند بازکشت ایران به مذاکره دیگر به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

آصفری با اشاره به این مطلب که آمریکایی‌ها باید نسبت به تعهداتشان پایبند باشند، عنوان کرد: آنها بودند که علی‌رغم پایبندی ایران به تعهدات، برجام را کنار گذاشتند. ایران به دنیا ثابت کرد که اهل مذاکره و گفت‌وگو است و هرگز اقدامات غیرصلح‌آمیز هسته‌ای را در پیش نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس در پایان گفت: اگر روند فعلی ادامه پیدا کند و آمریکایی‌ها حاضر نشوند به تعهداتشان عمل کنند، جمهوری اسلامی ایران تصمیماتی مشابه تقدامات راهبردی خواهد گرفت که به نفع آنها نخواهد بود.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها