رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه شهید نصر اصفهانی:

گسترش عرفان‌های کاذب ناشی از عدم شناخت واقعی است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: ظهور و گسترش عرفان‌های کاذب ناشی از عدم شناخت واقعی از عرفان های اصیل است.
کد خبر: ۵۰۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 27January 2022

گسترش عرفان های کاذب ناشی از عدم شناخت واقعی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید جانمراد موسوی» رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه شهید نصر اصفهانی در نشست با فرماندهان پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به توطئه غرب علیه واقعیت‌های دین اسلام اظهار داشت: دشمنان اسلام ظرفیت‌های رسانه‌ای را در جنگ فرهنگی برای صدمه به اسلام ناب و انحراف در دین بکار گرفته‌اند که ساختن عرفان‌های نوظهور با تحریک احساسات مردم از جمله برنامه‌های آنان است.

رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه شهید نصر اصفهانی افزود: ظهور و گسترش عرفان‌های کاذب ناشی از عدم شناخت واقعی از عرفان‌های اصیل است و اگر معرفت و آشنایی با مبانی ناب اسلامی افزایش یابد چنین توطئه‌هایی کارساز نخواهد بود.

وی با بیان اینکه عرفان‌های کاذب اصول انسانی و الهی را منحرف کرده‌اند، تصریح کرد: آنان به دنبال جدایی مردم از گنجینه‌های معرفت یعنی قرآن و عترت هستند تا اینگونه اهداف خود را عملی سازند.

حجت الاسلام موسوی تلاش برای تبیین واقعیت‌های دین را مهم دانست و اذعان داشت: کمی تلاش برای پیدا کردن معرفت واقعی امکان شناخت را بالا برده و مانع از ورود به جریان‌های انحرافی خواهد شد.

این مسئول کسب آرامش را ثمره گرایش به معارف اسلامی بیان کرد و افزود: در عرفان‌های کاذب و جریان‌های انحرافی آرامش خیال فراهم نمی‌شود و بیماری‌های روحی و روانی انسان را فرامی گیرد، ولی بعضی با ایجاد جنگ روانی به دنبال تحریف افکار عمومی هستند.

رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه شهید نصر اصفهانی ر در بخشی سخنان خود به ایجاد نظم و ترتیب در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس توصیه معصومین ایام شبانه روز به سه کار عبادت، تفریح سالم و کسب و کار باید تقسیم شود.

وی ادامه داد: بخشی از زمان را صرف کسب معرفت و عبادت با حضرت حق باشیم و توشعه و دنیا و آخرت خود را غنی کنیم و بخشی از زمان را هم برای کار و کسب منافع اقتصادی البته از راه حلال اختصاص دهیم.

حجت‌الاسلام موسوی توجه به تفریح سالم برای کسب انرژی و سلامت روح و جسم مهم دانست و گفت: تفریحات ناسالم روح انسان را با مشکل روبرو می‌کند.

به اعتقاد وی، بر اساس توصیه‌های دینی توجه به تفریح سالم برای تقویت دو موضوع تلاش برای کسب اقتصاد و عبادت لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها