استاندار زنجان:

استان زنجان نیازمند زیرساخت‌های بیشتری است

«افشارچی» گفت: استان زنجان توسعه یافته اما زیرساخت‌ها کافی نبوده است.
کد خبر: ۵۰۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ - 27January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهر زنجان با انتخاب شهردار به ساحل آرامش رسید، اظهار داشت: عادت من این است که زنجان را با استان‌های دیگر مقايسه می‌کنم و یک مقدار ناراحت می‌شوم چون در بسیاری از شاخص‌ها ما عقب هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۴۳ سال است زحمت می‌کشیم که درخت انقلاب تنومندتر شود، گفت: منیت باید آخرین کار مسئولان باشد، چون باید پاسخگوی این کارمان باشیم.

«افشارچی» با اشاره به اینکه تلاش و تعالی ما باید پیشرفت استان باشد، گفت: همه دستگاه‌های زیرمجموعه استانداری در کمک به شهرداری تلاش خواهند کرد، اما خواهش داریم شاخص عددی برای شهر تعریف شود چون ۵۰ درصد استان، شهرستان زنجان را شامل می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهرداری باید برنامه محور باشد، گفت: در زنجان تورم زیاد است چون اجاره‌بها زیاد است، بنابراین همین موضوع موجب تورم بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر جایی که توسعه می‌یابد باید به مراکز خرید آن هم توجه شود، گفت: قطعا راه‌اندازی مراکز خدماتی در نقاط مختلف شهر استان را به سمت توزیع عدالت هدایت خواهد کرد.

«افشارچی» با اشاره به اینکه استان توسعه یافته ولی زیرساخت‌ها کافی نبوده است، گفت: اگر محله‌ای توسعه می‌یابد باید مراکز خدماتی هم در آن باشد.

استاندار زنجان تصریح کرد: افزایش تولید ناخالص ملی از محل خدمات است که اصلی‌ترین آن بحث استفاده از ظرفیت‌های گردشگری است که باید از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه بهترین نحو حکمرانی فعالیت شبکه‌ای است، گفت: در جريانات اخیر برف ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد، البته من این را قبول کردم ولی خب حتی اگر بهترین هماهنگی را هم داشتیم نمی‌توانستیم آن را کنترل کنیم، پس باید از ظرفیت‌های شبکه‌ای استفاده کنیم که شهردار جدید این خصیصه را دارند.

‌با برگزاری آئین تودیع و معارفه ضمن تقدیر از تلاش‌های «سلطان محمدی» در سمت سرپرست شهردار زنجان، «علیرضا فیروزفر» به عنوان شهردار جدید زنجان معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار