بازدید نخست وزیر عراق از مرز سوریه و تأکید بر تعقیب تروریست‌های داعش

نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق از منطقه مرزی سوریه بازدید و بر تعقیب عناصر داعش در داخل کشور و خارج از آن تأکید کرد.
کد خبر: ۵۰۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ - 27January 2022

بازدید نخست وزیر عراق از مرز سوریه و تأکید بر تعقیب تروریست‌های داعشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق در بازدید از منطقه مرزی سوریه تأکید کرد که ما برای نظارت مستقیم بر اقدامات نیرو‌های امنیتی و امنیتی به اینجا آمده‌ایم.

وی گفت که حضور ما در این مکان تأکیدی بر آمادگی نیرو‌های مسلح برای مقابله با هر گونه تلاشی جهت هدف قرار دادن امنیت کشور و ثبات آن است.

بنابر گزارش وبگاه «شفق نیوز»، الکاظمی همچنین خطاب به داعش گفت: «به تروریست‌های داعش می‌گوییم که ما را امتحان نکنید، شما بار‌ها ما را امتحان کرده و شکست خوردید، به خوبی می‌دانید که ما شما را چه در داخل عراق یا خارج از آن تحت تعقیب قرار خواهیم داد، خوب می‌دانید که خون عراقی‌ها برای ما گرانقدر است و شما بهای هر گونه حماقتی را پرداخت خواهید کرد».

اشاره فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق به حمله داعش در روز جمعه گذشته به نیرو‌های ارتش عراق در استان دیالی حمله کرد و طی آن ۱۰ سرباز و یک افسر کشته شدند.

وی تصریح کرد که کشور زمانی امن خواهد بود که مرز‌ها امن باشد و ما امروز به لطف تلاش‌های نیرو‌های قهرمان از هیچ تلاشی برای تأمین مایحتاج این نیرو‌ها برای انجام مأموریت‌های خود به بهترین شکل ممکن هرگز دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق همچنین به فرماندهان، افسران و مسئولان بخش‌های مختلف دستور داد تا تلاش‌های خود را در طول شبانه‌روز افزایش دهند و تأکید کرد که این منطقه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار