با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش؛

آیین اختتامیه دوره بصیرت ویژه سربازان متاهل برگزار شد

آیین اختتامیه دوره بصیرت ویژه سربازان متاهل نیروی هوایی ارتش با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ - 27January 2022

آیین اختتامیه دوره بصیرت ویژه سربازان متاهل برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در آیین اختتامیه دوره طرح بصیرت افزایی سربازان متاهل نیروی هوایی گفت: ازدواج از جمله توصیه‌های موکد در دین مبین اسلام است که اهمیت آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست. باید به شما سربازان تبریک گفت که با توکل بر خداوند متعال و در طی گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به جرگه متاهلین پیوسته‌اید.

وی افزود: در اسلام تشکیل خانواده یک اصل و اساس است و هیچ بنایی محکم‌تر، زیباتر و عزیزتر از ازدواج نیست و در روایت داریم که مسکین کسی است که همسر ندارد، زیرا آرامش و سکونت ندارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش بصیرت را از اساسی‌ترین نیاز‌های بشر امروزی دانست و تصریح کرد: دارا بودن بصیرت چه در حیطه زندگی فردی و چه در عرصه زیست اجتماعی از جمله اصلی‍ترین نیاز‌های بشر امروزی است که با تکیه بر آن می‍تواند از تمامی معضلات و مشکلات عبور کند.

دوره بصیرت ویژه سربازان متاهل به مدت یک روز با برگزاری کلاس‌های روانشناسی خانواده، خانواده در اجتماع، زندگی زناشویی، تربیت فرزند و مهارت‌های خانواده و... توسط اساتید مجرب برگزار شد.

در پایان این مراسم از سربازان متاهل و همسران‌شان با اهدای هدیه و لوح یادبود و تقدیر شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌قلی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ دوم سید محمدعلی سیدنصرالله معاون اجرایی نیروی هوایی ارتش، سرهنگ خلبان زارع فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو حضور داشتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها