با دستیابی کامل به اهداف؛

رزمایش امنیتی نیروی زمینی سپاه پایان یافت

آخرین مرحله از رزمایش امنیتی نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی و مرزی شاهرخت خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 27January 2022

رزمایش امنیتی نیروی زمینی سپاه پایان یافتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با هدف تقویت و ارتقای آمادگی‌های رزمی و دفاعی یگان‌های نیروی زمینی سپاه برای مقابله با گروهک‌های تروریستی، تکفیری، تهدیدات احتمالی و همچنین انتقال تجربه به نسل جدید پاسداران نیرو، رزمایش امنیتی قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی و مرزی شاهرخت به وسعت تقریبی ۵۰۰ کیلومتر مربع برگزار شد.

در این رزمایش هفت روزه، واحدهای پهپادی، هوانیروز، زرهی، توپخانه، فاوا، یگان‌های پیاده و تکاوری، همراه با واحدهای جنگ الکترونیک، عملیات ترکیبی مقابله با تهدیدات تروریستی احتمالی را به مرحله اجرا درآوردند.

در این رزمایش که با بهره‌گیری از آخرین تاکتیک‌های رزمی و استفاده از مهمات ویژه و بر اساس سریال‌های جنگی و کاملاً شبیه‌سازی شده با محیط و شرایط محتمل تهدیدات انجام شد، هماهنگی و همپوشانی سیستم‌های مختلف مورد توجه جدی فرماندهان و رزمندگان شرکت‌کننده قرار گرفت.

از ویژگی‌های ممتاز این رزمایش می‌توان به روحیه و توانمندی بالای رزمندگان شرکت‌کننده از یک سو و استقبال پرشور مردمی از واحدهای گوناگون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی رزمایش یاد کرد که بی تردید مهم‌ترین عامل تحقق اهداف از پیش تعیین شده در این رزمایش نیز بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار