فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی‌اکبر (ع):

مادران و همسران شهدا مدافعان واقعی آرمان‌های انقلاب و ولایت هستند

سرهنگ «صادقیان» گفت: مادران و همسران شهدا با تربیت فرزندانی حماسه آفرین و ادامه مسیر فرزندانشان با پایبندی به ارزش‌های اسلامی مدافعان واقعی آرمان‌های انقلاب و ولایت هستند.
کد خبر: ۵۰۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 27January 2022

مادران و همسران شهدا مدافعان واقعی آرمان‌های انقلاب و ولایت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،به مناسبت ایام با سعادت ولادت حضرت «زهرا(س)» مراسم گرامیداشت روز مادر و تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور حجت‌الاسلام‌ «موسوی» ریس کل دادگستری استان، سرهنگ «صادقیان» فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی‌اکبر (ع) اراک، «توحید نژاد» مدیرکل بنیاد شهید استان و حجت‌الاسلام «حسینی» مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش درجه‌داری برگزار شد.

سرهنگ «صادقیان» فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی‌اکبر (ع) در این مراسم گفت: مدافع ولایت بودن ویژگی‌های دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب است که شهید سلیمانی و همه‌ شهدای این انقلاب مصداق بارز تقید به این آرمان‌ها هستند.

وی افزود: مادران و همسران شهدا با تربیت فرزندانی حماسه آفرین و ادامه مسیر فرزندانشان با پایبندی به ارزش های اسلامی مدافعان واقعی آرمان‌های انقلاب و ولایت هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها