امام جمعه کرمان در بازدید از مناطق سیل‌زده منوجان:

تدبیری برای زندگی مردم اندیشیده شود

حجت‌الاسلام «علیدادی‌ سلیمانی» با اشاره به خسارات زیاد در سیل جنوب استان کرمان گفت: برگشتن زندگی مردم به حالت عادی در اولویت خدمت‌رسانی به سیل زدگان باشد.
کد خبر: ۵۰۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ - 28January 2022

بازدید امام جمعه کرمان از مناطق سیل‌زده منوجان/ تدبیری برای زندگی مردم اندیشیده شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی‌سلیمانی» امروز در بازدید از مناطق سیل زده منوجان اظهار داشت: در سفر به جنوب استان کرمان از مناطق سیل زده زیادی در این منطقه از نزدیک بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه در بعضی از مناطق منازل مردم آسیب جدی دیده و دچار آبگرفتگی شده است گفت: در بعضی از مناطق نیز زیرساخت‌ها تخریب شده و آسیب زیادی دیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در بعضی از مناطق نیز کشاورزی، احشام و دام مردم آسیب‌های زیادی دیده است افزود: امروز به همراه امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه منوجان از خسارات سیل در برخی از مناطق بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه در این شهرستان شاهد وارد شدن خسارت سیل در هر چهار حوزه احشام، کشاورزی، منازل و زیرساخت‌ها هستیم گفت: کشاورزی این شهرستان به صورت جدی آسیب دیده و به زیرساخت‌ها از جمله پل و جاده آسیب وارد شده است.

علیدادی‌ سلیمانی با ابراز امیدواری از اینکه هر چه زودتر مسئولان تدابیری بیندیشند که به این مسائل و مشکلات رسیدگی شده و زندگی مردم به حالت عادی برگردد افزود: بعضی از محصولات کشاورزی در فصل برداشت قرار داشته و به آنها نیز خسارت وارد شده که امیدواریم با تدابیر مسئولان خسارت‌های این حوزه و حاصل دسترنج کشاورزان جبران شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار