شهید «رستگار مومنی»:

پیرو خط ولایت فقیه باشید

شهید رستگار مومنی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما امت حزب‌الله می‌خواهم وحدت خود را حفظ کنید و پیرو خط ولایت فقیه باشید.»
کد خبر: ۵۰۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ - 28January 2022

پیرو خط ولایت فقیه باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید رستگار مومنی

«بسمه تعالی

سلام و درود بر منجى عالم بشریت حضرت مهدى (عج) و نایب بر حقش خمینى کبیر این ابرمرد تاریخ، سلام و درود بر تمامى شهیدان به خون خفته، هم اکنون که قلم بدست گرفته و می‌خواهم وصیت نامه خود را شروع کنم.

باید خود را براى مرگ آماده کنیم و مرگ در برابر دیدگان خونین قرار دهیم و چه بهتر است قبل از اینکه مرگ به سراغ تو بیاید چه بهتر است که تو به فکر مردن باشى و من خود به باطنى که دارم روانه این سنگر شده‌ام و در راه خدا و مهمان عزیزم می‌جنگم.

ما زنده‌ایم و شادمانیم پس براى ما گریه نکنید. مرا عفو  کرده و حلال کنید.

 برادران حسین زمان حسینى است که در برابر یزید قد علم کند و ریختن خون خود ریشه یزیدیان را از بیخ و بن بکند و زمانى انسان می‌تواند نداى حسین گونه را سر دهد که یزید زمان را نابود کند با نشستن در زیر رگبار مسلسل‌ها و تانک‌ها شاید شود و در ضمن این بنده حقیر و گناهکار پاى در چکمه می‌کند و خود را جزئى از قافله حسین (ع) می‌دانم و امیدوارم که بتوانم نداى حسینى را در صحراى کربلا به گوش تمامى جهانیان برسانم که اگر دین ندارید جوانمرد و آزاده باشید.

از شما امت حزب الله می‌خواهم که همیشه وحدت و یکپارچگى را حفظ نمائید و در نمازهاى دشمن شکن جمعه شرکت کنید و پیرو خط ولایت فقیه باشید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها