امام جمعه عسلویه:

مزدوران آل سعود دشمن اسلام هستند

«هاشمی نژاد» کشتار مردم بی دفاع یمن توسط مزدوران آل سعود، امارات و هم‌پیمان نشان را محکوم کرد و گفت: مزدوران آل سعود که به طرز فجیعی مردم یمن را به شهادت می‌رسانند دشمن اسلام هستند.
کد خبر: ۵۰۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ - 28January 2022

مزدوران آل سعود دشمن اسلام هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان درباره حضرت زهرا فرمودند زبان ما قاصر و ناقص است که در شأن و عظمت حضرت زهرا سخن بگوییم.

وی گفت: قرآن و حدیث در شأن آن حضرت نکات فراوان دارد که فهم آنها برای ذهن ناقص ما امکان پذیر نیست. روایت داریم جبرئیل بعد از وفات پیامبر بر حضرت زهرا نازل می‌شد. این روایت در نهایت اعتبار است و جای تردید در آن نیست.
هاشمی نژاد فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت و بیان کرد: ۱۲ بهمن سالروز بازگشت پیروزمندانه حضرت امام را تبریک می گویم. امام بعد از ۱۵ تبعید و غربت و مدیریت انقلاب به آغوش وطن و مردم بازگشت و انقلاب را به خوبی مدیریت کردند و مردم را آگاه کردند و مسیر را نشان دادند.

امام جمعه عسلویه گفت: امام آمد و با آمدنش دل ملت را شاد کرد مردم احساس غرور و عزت کردند. امام آمد و جمهوری اسلامی را تشکیل دادند و فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم. درسخنرانی خود دربهشت زهرا فرمودند شاه فرهنگ ما را عقب نگه داشت. تحصیلات جوانان ما تام وتمام نیست و ۵۰ سال دانشگاه داریم دانشگاه رشد نکرده است و رادیو و تلویزیونش مرکز فساد بود. در تهران تعداد مشروب فروشی‌ها از کتابخانه ها بیشتر بود. امروز کجا هستیم؟ امروز دانشگاه ما کجاست؟ امروز نخبگان و مغزهای متفکری داریم که دارند ایران را جلو می‌برند.

امام جمعه عسلویه به خدمات دولت انقلابی اشاره کرد و افزود: نباید خدمات چند ماه دولت انقلابی را نادیده گرفت. سابقه ندارد رئیس جمهور این همه تحرک داشته باشد و جهادی عمل کند. از سفر روسیه برگشتند و با اینکه سفر مهمی بود و برنامه‌های فشرده‌ای در آن سفر داشتند بلافاصله برای رسیدگی به وضعیت سیلزدگان به کرمان رفتند تا از نزدیک وضعیت امداد رسانی به مردم را ببینند.

هاشمی نژاد ادامه داد: عده‌ای تلاش می‌کنند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و کارشکنی می‌کنند. در دوایر دولتی نفوذ دارند و سد راه دولت هم هستند. همه آحاد مردم توجه داشته باشند امروز دولت مردمی و انقلابی است. دولت دارد تلاش می‌کند اما فتنه گران ساکت نیستتد و به صورت جدی کار می‌کنند. اتاق فکرشان مرموزانه کار می‌کند که مردم علیه دولت تحریک کنند خود را دلسوز مردم جلوه می‌دهند. رنگ و لعاب دلسوزی می‌گیرند. خورشان مسبب اصلی این اوضاع بودند و نامه سرگشاده آماده می‌کنند و خیانت می‌کنند

هاشمی نژاد راه یابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی تبریک گفت و افزود: به ورزشکاران و ورزش‌دوستان تبریک عرض می‌کنم. به مجریان و دست اندرکاران خدا قوت می گویم و از بازیکنان تشکر می‌کنم با غیرت در میدان وارد شدند.

امام جمعه عسلویه کشتار مردم بی دفاع یمن توسط مزدوران آل سعود امارات وهم‌پیمان نشان را محکوم کرد و گفت: اینها دارند به طرز فجیعی مردم یمن را به شهادت می‌رسانند. دشمن اسلام هستند و دارند مسلمانان را از بین می‌برند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار