امام جمعه شهر خورموج:

سازمان کنفرانس اسلامی در مقابل ظلم و ستم آل سعود بایستد

«زاهددوست» گفت: از جهان اسلام و سازمان کنفرانس اسلامی و هر مجمعی که عنوان اسلامی دارد، انتظار می‌رود سکوت را بشکنند و حرکتی مؤثر انجام بدهد و در مقابل ظلم و ستم آل سعود بایستد.
کد خبر: ۵۰۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ - 28January 2022

سازمان کنفرانس اسلامی در مقابل ظلم و ستم آل سعود بایستدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج با تبریک پیشاپیش فرارسیدن یوم‌الله ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام امت به وطن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، این ایام را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها، جهت گیری‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه در قبال «جهاد تبیین» مکلف هستیم اظهار داشت: تاکید مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهاد تبیین، همه دلسوزان انقلاب را در قبال جهاد تبیین مکلف می‌کند و بر همه افرادی که اهل تریبون و فعالیت رسانه هستند و یا فعال فضای مجازی هستند، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی واجب است.

امام جمعه دشتی گفت:: اینکه رهبر انقلاب بارها و از جمله در دیدار مداحان تاکید کردند که همه ما در میدان تبیین حرکت کنیم» یعنی میدانی که امیرالمومنین (ع) و سایر ائمه تا لحظه آخر عمرشان حرکت کردند تا حقایق و واقعیت‌ها را برای مردم را روشن کنند، ما نیز باید در همین میدان حرکت کنیم.

زاهددوست با اشاره به جنایات وحشیانه عربستان و امارات با محکوم کردن حوادث یمن و نقش عربستان و امارات در این اتفاقات اظهار کرد: بزرگترین فاجعه انسانی و کودک کشی دنیا در یمن در حال رخ دادن است و مردم مظلوم هر روز مورد ظلم، تجاوز، کشتار و غارت قرار می‌گیرند.تا جایی که در حملات روزهای اخیر بیش از ۶۰ نفر از زنان و کودکان و غیرنظامیان به‌شهادت رسیده و صدها نفر از این مردم بیگناه مجروح شدند.

وی گفت: از جهان اسلام و سازمان کنفرانس اسلامی و هر مجمعی که عنوان اسلامی دارد، انتظار می‌رود سکوت را بشکنند و حرکتی مؤثر انجام بدهد و در مقابل ظلم و ستم آل سعود بایستد. نکته تأسف‌بارتر این ائتلاف جنایتکار بعد از محاصره مردم یمن، با قطع اینترنت و اخلال در سیستم اطلاعات، جلوی خبررسانی این جنایات را گرفته‌اند و نمی‌گذارند فریاد مظلومیت این ملت ستمدیده به‌گوش جهانیان برسد.

امام جمعه دشتی بیان کرد: هدف ائتلاف سعودی از این جنایات انحراف افکار عمومی جهان از شکست‌های پیاپی خود در یمن و تحت فشار قرار دادن انصارالله است. البته به فضل الهی این رؤیا برای متجاوزان یمن تبدیل به‌کابوس خواهد شد. آل سعود چاره‌ای جز پذیرش آتش بس ندارد و خود را باید برای شکست بزرگ دیگر آماده کند.

زاهددوست افزود: صعود افتخارآمیز غیورمردان تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی فوتبال قطر که موجب شادمانی و مسرت مردم عزیزمان شد را به ملت بزرگ ایران، و همه ورزش دوستان و بویژه جوانان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش و مجاهدت جوانان عزیز و فرهیختگان کشور پرچم پرافتخار ایران اسلامی همیشه و در همه میادین سرافراز باشد و نام ایران و ایرانی در همه جا بدرخشد و جوانان دلاور کشورمان همواره در تمامی عرصه‌ها پیروز و سرافراز باشند.

وی بیان کرد: انتظار داریم فرماندار دشتی اهل برنامه باشند و براساس برنامه و یک چشم انداز دقیق امورات شهرستان را جلو ببرند و دچار روزمرگی نشوند، مشکلات شهرستان احصاء و اولویت بندی شود و با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از همه ظرفیت‌ها به سمت رفع آن مشکلات پیش برویم.

وی گفت: در نظام اسلامی این مقام‌ها و مناصب، امانت الهی هستند که باید از این فرصت به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کرد افزود: مردمان دشتی مردمی مؤمن، انقلابی، نجیب و دوست داشتنی و شایسته بهترین‌ها هستند.

زاهددوست با اشاره به اینکه مردم از بازی‌های سیاسی خسته اند و از مسئولان خود فقط کار و کار و کار می‌خواهند افزود: وحدت، تعامل دوسویه و همکاری را با همگان مد نظر قرار دهید. و از ظرفیت همه نخبگان و دلسوزان و فرهیختگان شهرستان استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار