رئیس شورای اسلامی شهر خور

دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا روحیه خدمت‌گزاری را تقویت می‌کند

«ایزدی» گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا کمترین کاری است که ما در مقابل رشادت‌های شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره آنها انجام می‌دهیم، دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌گزاری می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 29January 2022

دیدار اعضای شورای شهر خور با خانواده معظم شهدابه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «کاظم رشیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خور و بیابانک، «مهدی حلوانی» شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خور با خانواده شهید «رضاقلی کمال» دیدار کردند.

ایزدی رئیس شورای اسلامی شهر خور با بیان اینکه شهدا منشا خیر و برکت جامعه انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون دلاوری‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

ایزدی در ادامه با اشاره به مجاهدت شهدا در عرصه دفاع از خاک میهن اسلامی بیان کرد: حرکت در مسیر شهدا تحت زعامت ولایت فقیه آرمان حقیقی ما است و در این مسیر روشن، مجموعه مدیریت شهری تلاش بی‌وقفه و همت شبانه‌روزی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خور در انتها با بیان اینکه دیدار و سرکشی از خانواده شهدا کمترین کاری است که ما در مقابل رشادت‌های شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره آنها انجام می‌دهیم، تصریح کرد: دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌گزاری در مسئولین می‌شود.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار