فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خبر داد؛

توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در کردستان

سردار «حسینی» به برگزاری هفدهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در این رزمایش ۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان در بین محرومین و نیازمندان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ - 06February 2022

توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی در کردستان آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، در جریان برگزاری هفدهمین رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان، امروز (یکشنبه) توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان بین نیازمندان در سنندج آغاز شد.

سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه برگزاری این برنامه، با تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر بیانگر ادامه داشتن راه شهدا و امام راحل در این انقلاب است.

وی افزود: مردم در ۴۳ سال گذشته در شرایط و حوادث سخت و مختلف و در همه عرصه‌ها با تمام وجود در کنار نظام بودند و با حضور خود از این انقلاب و کیان آن دفاع کرده و پیشرفت این انقلاب را موجب شدند.

سردار حسینی تصریح کرد: سپاه به‌عنوان یک سرباز برای خدمت‌رسانی و رضایت مردم در کنار دولتمردان این انقلاب در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه استان کردستان خاطرنشان کرد: امنیت پایدار در استان کردستان ساری و جاری است و رسیدگی به امورات عامه مردم، انجام برنامه‌های عمرانی و پروژه‌های در دست اقدام و با استقرار کامل دولت انقلابی، پیشرفت‌ها و افق روشنی در برابر این ملت گشوده خواهد شد و شاهد حل مشکلات مردم خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا که زندگی بسیاری از هموطنان را چه از لحاظ جانی و چه از لحاظ مالی مورد تاثیر قرار داد، سپاه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدگی در قالب‌های مختلف به محرومین و آسیب‌دیدگان کمک کرد.

سردار حسینی اذعان کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی هم موفقیت‌های زیادی صورت گرفت و همکاری تنگاتنگ سپاه با هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیماریابی، آموزش، قرنطینه و واکسیناسیون با روند خوبی صورت گرفت.

وی به برگزاری هفدهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در این رزمایش ۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان در بین محرومین و نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: همزمان با این برنامه، مراسم آزادسازی زندانیان جرایم مالی در حال انجام است که در این مراسم ۴۳ زندانی آزاد و به کانون و آغوش خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها