درخواست موشکی دانشجویان از سرلشکر فیروزآبادی

بسیج‌ دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران و دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(ع) در نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار ارائه توان موشکی ایران در قالب رزمایشی در پاسخ به تهدیدات صورت گرفته علیه کشور شدند.
کد خبر: ۵۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ - 02August 2015

درخواست موشکی دانشجویان از سرلشکر فیروزآبادی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران و دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(علیهالسلام) در نامهای خطاب به سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار ارائه بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان شدند.

رونوشت این نامه برای امیر سرلشکر صالحی (فرمانده ارتش)، سردار سرلشکر جعفری (فرمانده سپاه پاسداران) و سردار دهقان (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) نیز ارسال شده است.

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم

به: رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر فیروزآبادی

از: دانشجویان جوان بسیجی

سلام علیکم

تاریخ انقلاب اسلامی ایران آمیخته به فداکاریهای بسیار مردان و زنان دلیری است که با ایثار سرمایههای مادی و معنوی فراوان خود، نهال نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و به هیچ وجه نگذاشتند طوفانهای سهمگین حوادث، آن را از جای خود تکان دهد و حال پس از گذشت سالها از طلیعه آن معجزه بزرگ الهی، ملت ایران میوههای آن نهال را به چشم خود مشاهده میکند و از شیرینی ظفرهای به دست آمده پس از دوران تاریک حاکمیت طاغوت فریاد تکبیر سر میدهد. میوههایی که برای پرورش آن، چه بسیار بزرگواران و والامقامانی همهی داشتههای خود را نثار کردهاند که یکی از ارزشمندترین آن ثمرات، حرکت بالندهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سوی  قلل رفیع اقتدار و غیرت است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در همه این سالها الگوی پشتکار، نظم، تعهد، ایثار و جهاد بودهاند و همین ویژگی موجب شده است تا همیشه خاری در چشم دشمنان اسلام باشند و هرگونه خیالپردازی برای تعدی به مرزهای این کشور را از ذهن آنها پاک کنند.

و اکنون در این مقطع زمانی حساس دشمنان قسم خورده ملت ایران، رجزخوانیهای پوچ و بیثمر خود را آغاز کردهاند وسخن از نابود کردن ارتش جمهوری اسلامی ایران و بازرسی از مراکز نظامی کشورمان میزنند و با تصویب قطعنامهای به خیال خام خود، راه را برای رشد و بالندگی توان دفاعی کشور تنگ کردهاند.

ما فرزندانِ همیشهبیدارِ این انقلاب و دانشجویان پیروخط ولایت اعلام میکنیم، که حاضریم تمام توان و استعداد خویش را برای حفظ و ارتقاء توانمندیهای نظامی کشور به کار بندیم. همچنین از فرماندهان غیرتمند نیروهای مسلح میخواهیم جهت نمایش اقتدار دفاعی ایران اسلامی و برای نشان دادن آنکه نه این قطعنامه و نه صدها قطعنامه دیگر، سدی در برابر اقتدار نظامی میهن اسلامیمان نخواهد بود، بخشی از توان موشکی خویش را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایانده، تا بار دیگر جلوههای پرشکوه عظمت اسلام در سطح عالم فزونی یافته و آزادگان جهان عزتمند و مستکبرین خوار و زبون گردند.

و السلام علیکم و رحمتالله و برکاته

رونوشت به:

فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی امیر صالحی
فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر جعفری
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سردار دهقان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار