رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

طرح «جهش تولید مسکن» مصوبه‌ای بی‌سابقه‌ در کشور است

«فتاح» گفت: قانون مصوب مجلس شورای اسلامی درباره جهش تولید مسکن، مصوبه بی‌سابقه است و در کنار اراده دولت انقلابی، یک پشتوانه محکم برای به ثمر رساندن طرح نهضت ملی مسکن محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ - 13February 2022

طرح جهش تولید  مسکن مصوبه بی سابقه ی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در شهرک دولت‌آباد کرمانشاه که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با بیان این‌که ۹۰۰ هکتار زمین دیگر هم در سراسر کشور به طرح نهضت ملی مسکن اهدا کرده‌ایم، اظهار داشت: این زمین‌ها با اجازه رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدا شده است.

وی افزود: ۶ هزار واحدی که در این‌جا ساخته می‌شوند در قالب ۳۰۰ بلوک ۶ طبقه‌ای خواهند بود که هم‌زمان تمام امکانات زیرساختی در حوزه آموزش، خدمات، تفریحی هم توسط شهرداری و وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته و احداث خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در زمینه جهش تولید مسکن باید در کنار ساخت واحد‌های مسکونی، تمام زیرساخت‌های لازم برای آن نیز احداث شود.

وی اظهار داشت: من از همکاران می‌خواهم که اولین بلوک‌ها را در کمترین زمان ممکن بسازند؛ زیرا با مشاهده بهره‌برداری این بلوک‌ها اراده‌ها برای تکمیل طرح قوی‌تر می‌شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: مسئول طرح نهضت ملی مسکن، وزارت راه و شهرسازی است؛ اما ما هر کاری در این زمینه لازم باشد، انجام خواهیم داد و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

فتاح ابراز امیدواری کرد که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بتواند زمین‌های دیگری هم در استان کرمانشاه به طرح نهضت ملی مسکن اهدا کند؛ چنانچه در حال برآورد چند قطعه زمین دیگر در استان کرمانشاه هستیم و در صورت مناسب بودن، این زمین‌ها را هم پای کار خواهیم آورد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی درباره جهش تولید مسکن، گفت: این مصوبه بی‌سابقه است و در کنار اراده دولت انقلابی یک پشتوانه محکم برای به ثمر رساندن طرح نهضت ملی مسکن محسوب می‌شود و من مطمئن هستم که با همدلی مسئولان در استان کرمانشاه و کشور می‌توانیم هرچه زودتر طرح جهش تولید مسکن را به سرانجام برسانیم.

به گفته فتاح؛ یکی از ایرادات طرح‌های عمرانی طولانی شدن آن‌هاست که رفع این مشکل هم نیازمند پیگیری مسئولان به‌ویژه در استان‌هاست و پیشنهاد می‌کنم استاندار کرمانشاه و سایر مدیران از هم‌اکنون به‌دنبال رفع موانع احداث زیرساخت‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان باشند.

وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز (یک‌شنبه) در سفری یک روزه وارد کرمانشاه شدند و ابتدا در جلسه شورای مسکن استان شرکت کردند و سپس عملیات اجرایی ۱۸ هزار واحد مسکن با حضور آن‌ها آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها