فرمانده هوانیروز ارتش:

مقابله با دشمنان فرامنطقه‌ای، قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را حفظ می‌کند

امیر سرتیپ «قربانی» گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فرامنطقه‌ای هستند و ما تمام تهدیدات آن‌ها را رصد می‌کنیم و با تمام تجهیزات به‌روز شده در مقابل آن‌ها می‌ایستیم تا قدرت بازدارندگی نظام را حفظ کنیم.
کد خبر: ۵۰۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 26February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فرامنطقه‌ای هستند و ما تمام تهدیدات آن‌ها را رصد می‌کنیم و با تمام تجهیزات به‌روز شده در مقابل آن‌ها می‌ایستیم تا قدرت بازدارندگی نظام را حفظ کنیم.

وی افزود: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با کمک جوانان متخصص در قطعه‌سازی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و از ظرفیت بالایی برخوردار است و در همین راستا، سامانه دید در شب و همچنین موشک‌هایی با برد چندین کیلومتر بر روی بالگرد نصب‌شده و مرحله آزمایش را با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز سه اصل مهم ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد که کارکنان با سرلوحه قرار دادن این سه اصل در جهت پیشبرد مأموریت‌های محوله گام برمی‌دارند.

امیر قربانی تأکید کرد: در سایه تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح امروز مرزهای ایران اسلامی از ثبات و امنیت بالایی برخوردار است و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قدرت بازدارندگی راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی است

امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با کسب توانمندی دفاعی تأثیر بسزایی بر تحولات بین‌المللی داشته است. قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بیانگر راهبرد و دکترین دفاعی ماست چراکه هرکجا دشمن حضور داشته باشد به‌شدت و قاطعانه با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین مأموریت‌های هوانیروز پرداخت و تصریح کرد: خلبانان بالگرد همواره در مناطق صعب‌العبور مأموریت‌های سنگینی را به انجام رسانده‌اند و در تمام ابعاد عملیاتی، تجهیزاتی، اورژانسی در رأس خدمات‌رسانی بوده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: هوانیروز به کمک هلال احمر آمده و اورژانس هوایی را فعال کرده است تا در مواقع ضروری به مردم کمک‌رسانی شود.

در پایان این مراسم امیر سرتیپ قربانی ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ خلبان ستاد «رحیم عینی» فرمانده پیشین پایگاه هوانیروز مشهد، سرهنگ خلبان ستاد «محمدرضا زارعی» را به‌عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار