قائم مقام کمیته امداد کشور:

سالانه ۹۰ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد ساخته می‌شود

خاکساری قهرودی با بیان اینکه سهم کمیته امداد در نهضت ملی مسکن ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی در چهار سال است گفت: سالانه ۹۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساخته می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ - 18March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «مصطفی خاکساری قهرودی» درباره برنامه‌های تولید مسکن کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) برای محرومان و نیازمندان در سال آینده اظهار داشت: کمیته امداد در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اجرای طرح مسکن ویژه محرومان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه ساخت 360 هزار واحد مسکونی سهم کمیته امداد است افزود: تا پایان چهار سال این تعداد واحد مسکونی برای محرومان و مددجویان کمیته امداد ساخته می‌شود، بنابراین هر سال 90 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) ساخته می‌شود.

خاکساری قهرودی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی مددجویی با کمک بانک‌ها و وزارت مسکن ساخته می‌شود، ادامه داد: از این تعداد 240 هزار واحد مسکونی در روستاها و 120 هزار واحد مسکونی در شهرها ساخته می‌شود، یعنی دوسوم واحدهای در مناطق محروم روستایی ساخته می‌شود که در راستای افزایش میزان رفاه در روستاها است.

وی یادآور شد: تمام تلاش ما این است که ساخت مسکن که مهم‌ترین نیاز محرومان در راستای محرومیت‌زدایی است را به عنوان پیشران فقرزدایی و قطع زنجیره فقر در کشور در اولویت کاری خود قرار دهیم و امیدواریم مانند همیشه در این بخش با سرعت و حتی بیش از تعهدات داده‌شده مسکن برای محرومان و نیازمندان بسازیم.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقدامات انجام‌شده مسکن مددجویان در سال 1400 گفت: امسال هم بیش از 160 هزار خدمت مسکن دادیم که از این تعداد بیش از 54 هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته و مابقی هم خدمات مربوط به مسکن مانند بازسازی، بهسازی، تعمیر و مرمت اختصاص داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار