بیانیه ۱۹۶ نماینده مجلس:

دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عوامل پشت صحنه حادثه حرم رضوی برخورد کنند

۱۹۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای، خواستار برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عوامل پشت صحنه حادثه حرم رضوی و تبیین ماهیت آن‌ها برای مردم شدند.
کد خبر: ۵۱۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 06April 2022

دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عوامل پشت صحنه حادثه حرم رضوی برخورد کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۹۶ نفر از نمایندگان در محکومیت جنایت روز گذشته در حرم مطهر رضوی و شهادت روحانی جهادگر شهید اصلانی قرائت شد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرزقون

دست پلید و آلوده شیطانی برون آمد و با تیغ شقاوت، سمبل خدمت و دیانت را در حرم امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مورد هجوم قرار داد و خون پاک یکی از شاگردان شایسته مکتب جعفری و مروجان فرهنگ و تعالیم رضوی را در حضور امام آزادگان و در خانه آن پیشوای مهربان، بر زمین ریخت تا یک بار دیگر خط سرخ شهادت، موجبات بیشتر آگاهی و بصیرت را فراهم آورد و بر جرائم گرگ‌صفتان تکفیری و عوامل مزدور مستکبران بین المللی بیافزاید.

شهید والامقام حجت الاسلام اصلانی (رضوان الله تعالی علیه) مورد هدف قرار گرفت تا با خون خود حرم رضوی را رنگین و عاشورایی کند.

ما از دستگاه‌های امنیتی و قضایی می‌خواهیم تا ریشه‌ها و عوامل پشت صحنه این حادثه غم‌انگیز را برای مردم تبیین کند و نسبت به همه کسانی که در این جنایت نقش داشته اند، مجازات اسلامی را اعمال کنند».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها