حزب‌الله:

سرویس‌های امنیتی اسرائیل از یک مجاهد فلسطینی شکست سنگینی خوردند

پس از عملیات موفق یک جوان فلسطینی در قلب تل‌آویو، جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در مواجهه با یک جوان فلسطینی شکست سنگینی خوردند.
کد خبر: ۵۱۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 08April 2022

سرویس‌های امنیتی اسرائیل از یک مجاهد فلسطینی شکست سنگینی خوردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حزب‌الله لبنان، امروز (جمعه)، درباره عملیات استشهادی در قلب تل‌آویو بیانیه‌ای صادر کرد.

بنابر گزارش پایگاه خبری «العهد»، حزب‌الله اعلام کرد: «بار دیگر مقاومت‌کنندگان فلسطینی قدرت خود را برای مواجهه با [رژیم]اشغالگر و پاسخ به جنایت‌های پی در پی آن ثابت کردند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «این عملیات قهرمانانه در تل‌آویو، ضعف رژیم صهیونیستی، شکننده بودن، دستپاچگی و دست و پا زدن سرویس‌های نظامی و امنیتی آن را آشکار ساخت».

این جنبش اضافه کرد: «سرویس‌های [امنیتی]این رژیم در مواجهه با یک مجاهد فلسطینی شکست سنگینی خوردند. حزب‌الله قهرمانی ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت آن‌ها را می‌ستاید و از آزادگان جهان برای همگامی با مردم فلسطین و هر گونه حمایت از آن‌ها دعوت به عمل می‌آورد»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «تسلسل عملیات‌های ویژه و موفق نشان می‌دهد که تصمیم ملت فلسطین ادامه مبارزه است. عزم ملت فلسطین قوی‌تر از اراده اشغالگران است. مردم فلسطین عزم خود را بر ادامه این مسیر تا زمان آزادسازی تمام [خاک]فلسطین جزم کرده‌اند».

شب گذشته، منابع فلسطینی از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌ها، در پی این عملیات نه صهیونیست زخمی شدند و دو نفر دیگر به هلاکت رسیدند.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین بود، صبح امروز پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک هفته گذشته بوده است. منابع عبری پس از این عملیات خبر دادند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و برخی از خیابان‌ها را بسته‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار