سردار دهقان در مراسم روز صنعت دفاعی:

بهترین وضعیت را برای دفاع از کشور داریم

وزیر دفاع گفت: امروز ما در حوزه تجهیزات و سازمان در بالاترین سطح هستیم، و بهترین وضعیت را برای دفاع از کشور و استقلال سیاسی داریم.
کد خبر: ۵۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ - 22August 2015

بهترین وضعیت را برای دفاع از کشور داریم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در مراسمی که به مناسبت 31 مردادماه روز صنعت دفاعی برگزار شد، در سخنانی گفت: ایران اسلامی به اقتضای ماهیت خود، همواره در معرض توطئهها و دسیسههای دشمن بوده؛ اما امروز شاهد تغییر در مفهوم تهدید هستیم.

دهقان افزود: امروز تهدیدات شبکهای با مشارکت قدرتهای بزرگ و منطقهای توسط امریکا، جنگهای نیابتی را در مقابل ما شکل داده، تا میزان نفوذ جمهوری اسلامی را محدود کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، دولت و ملت همواره درصدد افزودن به قدرت و اقتدار نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز ما در حوزه تجهیزات و سازمان در بالاترین سطح هستیم، و بهترین وضعیت را برای دفاع از کشور و استقلال سیاسی داریم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع توانایی طراحی و تولید تمامی اقلام مورد نیاز نیروهای مسلح را برای پاسخ به تهدیدات محتمل  دارد، و توانستهایم با تمرکز بر پروژهها، بازههای زمانی تولید محصول را کوتاه کنیم.

سردار دهقان در پایان گفت: فارغ از تمام محدودیتها و تحریمهای دشمن، دانشمندان ما در وزارت دفاع با بکارگیری ظرفیت کشور، بهترین دستاوردها را داشته و ابزار تحریم را شکستهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار