جانشین سپاه ثارالله کرمان:

حمایت از ولایت‌فقیه از سفارشات شهدای گرانقدر ماست

جانشین سپاه ثارالله کرمان گفت:حمایت از ولایت‌فقیه از سفارشات شهدای گرانقدر ماست و در وصیت‌نامه اکثر شهدا به آن اشاره شده است.
کد خبر: ۵۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 23August 2015

حمایت از ولایت‌فقیه از سفارشات شهدای گرانقدر ماست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، محمد مطهری در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان بم با تبریک دهه کرامت و بیان فضایل اخلاقی امام رضا (ع) اظهار داشت: تقویت بسیج و سپاه یعنی تامین امنیت چرا که دشمنان سعی دارند با تضعیف بسیج و سپاه به کشور ضربه بزنند و آن را ناامن کنند، لذا ما باید هوشیار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.

وی با بیان اینکه با تشییع شهدای غواص در استان و کشور فضای معنوی خاصی حاکم شد، خاطرنشان کرد: تعدادی از این شهدای گرانقدر عملیات کربلای 4 متعلق به استان کرمان بودند که همراه با تعدادی از شهدای گمنام در نقاط مختلف استان دفن شدند.

جانشین سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: شهدای ما با اعتقاد به خدا، دوری از ریا و جهاد در راه خدا در برابر دشمنان ایستادگی کرده و جان خود را نثار کردند و امروز همه ما باید در برابر دشمنان آمادگی داشته باشیم.

مطهری گفت: حمایت از ولایتفقیه نیز از سفارشات شهدای گرانقدر ماست و در وصیتنامه اکثر شهدا به آن اشاره شد و ما باید بدانیم اگر پشتیبان ولایتفقیه باشیم به ما آسیبی نخواهد رسید.

وی افزود: اگر حمایت از رهبری و نظام انجام نشود ما هم همچون کشورهای همسایه دچار مشکلاتی از جمله ناامنی خواهیم شد.

مطهری با بیان اینکه مردم بم مردمی ولایتمدار و دیندار هستند، ادامه داد: بنده 20 سال از دوران خدمتی خود را در این شهرستان گذارندم و چیزی غیر از محبت و صفا از این مردم ندیدم.

جانشین سپاه ثارالله کرمان با تقدیر از زحمات و تلاشهای حمید حمیدیان طی خدمت 33 ساله گفت: امروز شاهد معرفی پانزدهمین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بم هستیم.

مطهری بیان داشت: تقویت بسیج و سپاه یعنی تامین امنیت چرا که دشمنان سعی دارند با تضعیف بسیج و سپاه به کشور ضربه بزنند و آن را ناامن کنند، لذا ما باید هوشیار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.

 در این مراسم با تقدیر از حمید حمیدیان فرمانده سابق ناحیه مقاومت بم، سیاوش مسلمی به سمت فرمانده جدید معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها