امیر پوردستان به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری رزمایش موشکی ارتش در سال جاری/ افزایش برد، دقت و شعاع تخریبی موشک‌های نزاجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تست موشک‌های جدید این نیرو در رزمایش موشکی نزاجا که بنا به تصویب ستادکل نیروهای مسلح در پایان سال جاری برگزار می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ - 23August 2015

برگزاری رزمایش موشکی ارتش در سال جاری/ افزایش برد، دقت و شعاع تخریبی موشک‌های نزاجا

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح در پاسخگویی به تهدیدات اظهار کرد: نیروی زمینی در سال جاری شش رزمایش را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: طبق برنامه ستاد کل نیروهای مسلح اولین رزمایش این نیرو آبان ماه سال جاری در منطقه شرق کشور برگزار میشود.

فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه تلاش داریم رزمایشهای بعدی را به شکل تخصصی برگزار کنیم، تصریح کرد: یکی از این رزمایشهای تخصصی برگزرای رزمایش موشکی است که مقرر شده با همکاری صنعت دفاعی کشور در حوزه موشکی برگزار شود.

وی در این رابطه افزود: موشکهای نیروی زمینی به لحاظ برد، دقت عملیاتی و شعاع تخریبی ارتقا یافته و از توانمندی بالایی برخوردارند؛ که تلاش داریم در پایان سال جاری این موشکها را  در صحنه عمل تست کنیم.

امیر پوردستان تاکید کرد: رزمایش تخصصی موشکی نیز پس از تصویب ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت امنیتی مرزهای کشور نیز گفت: همچنان که اخباری مبنی بر حضور برخی از عناصر داعش در استانهای دیالی و شمال افغانستان به گوش میرسد، بهعنوان یک سرباز این اطمینان را به ملت شریف ایران میدهم که کلیه تحرکات در مرزها رصد، و متناسب با آن ظرفیتهای دفاعی لازم توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و ناجا ایجاد میشود.

فرمانده نیروی زمینی در پایان گفت: مردم مطمئن باشند که نیروهای مسلح هرگز غافلگیر نمیشوند، و کلیه تهدیدات را در صورت خودنمایی در نطفه خفه کرده و تهدیدکننده را قطعا از کرده خود پشیمان میکنیم.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار