فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پیامی به مناسبت روز ارتش عنوان کرد؛

ماندگاری مجاهدت ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف تاریخی

سردار «حسینی» به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری سلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ - 18April 2022

مبارزات ارتش با دشمن بعث همواره در تاریخ مقاومت جاودان خواهد ماندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ

تاریخ ایران اسلامی در آسمان غیرت و شجاعت خود شاهد تلالو ستارگان درخشانی در افق سرخ شهادت بوده است که وجودشان کشور عزیزمان را منور ساخته است.

ارتشیان قهرمان ما در طول سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دفاع مقدس و پس از آن در تاریخ این مرز و بوم حضوری جانانه داشته‌اند.

ملت قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه خاطره نیرو‌های ولایت‌مدار ارتش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، ضدانقلاب و دشمن بعثی را فراموش نخواهند کرد و همواره در تاریخ مقاومت جاودان خواهد ماند.

شهدای گرانقدری همچون امیر صیاد شیرازی، امیر خلبان شهید شیرودی، امیر خلبان شهید کشوری، امیر آب شناسان، امیرفلاحی و هزاران لاله گلگون کفن ارتش با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و اکنون نیز دلاورمردان و برادران عزیز ما در ارتش همیشه قهرمان و ولایت مدار در تمامی صحنه‌های مبارزاتی و امدادرسانی حضوری جهادی و چشمگیر دارند.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به کلیه رادمردان آن نهاد مقدس به  ویژه افتخارآفرینان لشگر عملیاتی ۲۸ پیاده کردستان تبریک و تنهیت عرض نموده و عزت، سرافرازی و تندرستی همکاران عزیزمان و خانواده‌های معظم ایشان در رده‌های مختلف ارتش را از درگاه ایزد بی همتا خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار