مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

جبهه جهانی مقاومت محصول خون شهیدان دوران دفاع مقدس است

سردار مرادحاجتی گفت: جبهه مقاومت تداوم خون همین شهیدانی است که نهال اسلام و انقلاب را آبیاری کردند و امروزه نه تنها این درخت به یک بیشه زار پرثمر تبدیل شده بلکه همه دنیا شاهد گسترش این مکتب در سراسر جهان هستند.
کد خبر: ۵۱۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ - 24April 2022

جبهه جهانی مقاومت محصول خون شهیدان دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکر پاک و مطهر «امین زبادی» شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز پس از گذشت سال‌ها فراق و دوری، در میان اشک و ماتم مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان رامشیر تشییع شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این آئین به سخنرانی پرداخت و ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان، اظهار داشت: استقبال بی نظیر مردم روزه دار رامشیر و شهرهای اطراف از این شهید عزیز نشانه عظمت و جایگاه شهدا نزد مردمی است که به هر بهانه با خون فرزندان خود تجدید عهد و پیمان می کنند.

وی افزود: خون همین شهیدان بود که نهال اسلام و انقلاب را آبیاری کرد و امروزه نه تنها این درخت به یک بیشه زار پرثمر تبدیل شده بلکه همه دنیا شاهد گسترش این مکتب در سراسر جهان هستند.

سردار مرادحاجتی گفت: جبهه مقاومت تداوم خون همین شهیدانی است که امروزه، مظلوم ولی با اقتدار به خاک سپرده می شوند. جبهه مقاومت یعنی ایران شهدایی می گوید که بشار اسد باید بماند و بیش از 70 کشور قدرتمند و حق وتو دار دنیا اصرار به حذف آن و دخالت در امورات سوریه را دارند و امروز همه شاهد هستید که آنچه موجود است، صلابت حرف همین انقلاب شهدایی است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: ثمره خون شهدا یعنی اینکه مکتب دفاع مقدس به داد یمن، فلسطین، لبنان، عراق و بسیاری کشورها برسد که با دست خالی، کمر ابرقدرت های بزرگ دنیا را شکسته و خمیده کرده اند.

وی افزود: هر چه دشمنی ها بیشتر می شود یعنی اینکه انقلاب ما مقتدرتر شده است و ما بیشتر باید هشیار باشیم و در رکاب ولایت فقط به وحدت بیندیشیم و پاسبان خون شهیدانی همچون «امین زیادی» باشیم که ده ها سال پیش رفت که برای وطن، ایمان، رهبر و مردم اش بجنگد و امروزه با صلابت به میان شما آمده است. آمدن این شهدا سرشار از پیام است.

سرباز شهید «امین زبادی» در روز بیست و ششم دی‌ماه سال ۱۳۴۷ در روستای حفیره از توابع شهرستان رامشیر پا به عرصه وجود نهاد. وی در دوران دفاع مقدس به سربازی رفت و از این طریق به جبهه اعزام شد که در روز چهارم تیرماه سال ۱۳۶۷ شهد شیرین شهادت را نوشید و آسمانی شد.

شهید «امین زبادی» در سن ۲۰ سالگی در جزیره مجنون به آسمان پرکشید و در زمره شهدای جاویدالاثر استان خوزستان قرار گرفت که پیکر پاکش پس از چند دهه غربت تفحص و امروز در زادگاهش به خاک سپرده شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار