امام جمعه ایلام:

جنگ شناختی، راهبرد جدید غرب برای مقابله با ایران است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: جنگ شناختی، راهبرد جدید جبهه استکبار و غرب برای مقابله هم جانبه به منظور شکست ایران است که خوشبختانه به اهداف شوم خود نخواهند نرسید.
کد خبر: ۵۱۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 26April 2022

جنگ شناختی، راهبرد جدید غرب برای مقابله با ایران استبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» امام جمعه ایلام در سلسله نشست‌های گفتمانی «چراغ راه» با حضور جمعی از ایثارگران و رزمندگان استان، اظهار داشت: جنگ شناختی آخرین و خطرناک ترین راهبرد و فتنه دشمن برای مقابله با کشور است که این جنگ متکی به زیرساخت های نوین بوده و هدف استکبار از این جنگ این است که تفکر جوانان را هدف قرار دهد.
 
حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» بیان کرد: در همه کشورهای دنیا اقتدار نظامی یک نقطه قوت به شمار می آید که ما باید این نقطه قوت را برای جوانان و نسل جدید تبیین کنیم.
 
وی عنوان کرد: امروز استکبار از طریق ورود به مسایل سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی کشور تلاش می‌کند اهداف خود را محقق کند که ما باید هوشیار باشیم.
 
امام جمعه ایلام با تاکید بر ضرورت ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در استان ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب دستور جهاد تبیین دادند و در مقابل این دستور همه وظیفه داریم که به صورت جدی در این راستا وارد عمل شویم.

وی در ادامه خواستار شد که جهاد تبیین در فضای مجازی، مدارس و مساجد به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برای حفظ دین باید جان خود را فدا کنیم چراکه هلاک شده کسی است که دین او هلاک شده و غارت شده کسی است که دین او غارت شده است.

وی با بیان اینکه شخصی که افکار او در دست دشمن قرار گیرد جسم او نیز در مسیر دشمن حرکت خواهد کرد، گفت: دشمن در عرصه جنگ سرد به این نتیجه رسید که نمی تواند در برابر رزمندگان اسلام مقابله کند و به حربه های دیگر روی آورد که با توکل به خداوند متعال، تدبیر مقام معظم رهبری و همیاری مردم با شکست مواجه می‌شود.
 
امام جمعه ایلام با یادآوری جانفشانی ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: اگر ایثارگران در گذشته اسلحه به دست در سنگر دفاع مقدس پای کار بودند، این قشر امروز نیز در جهاد کبیر باید سنگربان دفاع از ارزش های اسلام باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار