بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز قدس؛

جهانیان در آینده‌ای نزدیک نظاره‌گر آزادی قبله اول مسلمین خواهند بود

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای آزادی قدس شریف و جبهه مقاومت، تاکید کرد: در آینده‌ای بسیار نزدیک جهانیان نظاره‌گر آزادی قبله اول مسلمین خواهند بود.
کد خبر: ۵۱۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 28April 2022

بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در آستانه روز قدس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرده است که به شرح زیر است:

«تصمیم و اقدام حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشان دهنده مبانی حکومتی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با مسأله فلسطین و حمایت همه‌جانبه نظام مقتدر و مقدس جمهوری اسلامی از مظلومان و مدافعان جبهه مقاومت در سراسر عالم است.

بیش از شش دهه است که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی با مکیدن خون ملت مظلوم و مستضعف فلسطین قلوب تمام آزادی‌خواهان به ویژه مومنان حقیقی در سراسر عالم را جریحه دار کرده است.

امروز که مستکبرین عالم به سرکردگی آمریکای جنایتکار، هر روز حمایت‌ها و ستایش‌های خود را از این جرثومه فساد و رژیم غاصب، به وسیله بوق‌های تبلیغاتی آشکارا فریاد می‌زنند؛ بر همه امت اسلامی واجب و فرض است تا با برافراشتن پرچم آزادی و آزادگی، با صدای بلند و رسا ندای «هیهات مناالذله» سر دهند و در حمایت از این ملت مظلوم و ستم‌دیده به فرموده امام راحل خمینی کبیر (ره) که فرمودند: «امیدوارم که مسلمان‌ها روز قدس را بزرگ بشمارند و در همه ممالک اسلامی، در روز قدس، در روز جمعه آخر ماه مبارک، تظاهر کنند، مجالس داشته باشند، محافل داشته باشند، مسجد داشته باشند، در مساجد فریاد بزنند. وقتی یک میلیارد جمعیت فریاد کرد، اسرائیل نمی‌تواند، از همان فریادش می‌ترسد...» به پا خیزند.

آری؛ امام راحل خط سیر انقلاب اسلامی را تا ظهور جضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) ترسیم کردند و در امتداد همین نهضت نورانی عقیدتی بود که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) فرمودند: «امروز همه‏ دنیاى اسلام باید قضیه‏ فلسـطین را قضیه خود بداند. این، کلید رمزآلودى است که درهاى فرج را به روى امت اسلامى مى‏‌گشاید.»

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای آزادی قدس شریف و جبهه مقاومت، خصوصا سپهبد شهید«حاج قاسم سلیمانی» سیدالشهدای محور مقاومت، اعلام می‌دارد که امت حزب‌الله و ملت ایران، هم‌صدا و هم‌نوا با تمامی آزادی‌خواهان عالم، در روز جمعه ندای «هیهات منا الذله» و «الموت لاسرائیل» سر خواهند داد و به فضل الهی در آینده‌ای بسیار نزدیک جهانیان نظاره گر آزادی قبله اول مسلمین خواهند بود.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها