جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی هستند

حجت‌الاسلام «شیرازی» گفت: اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی است و پیش‌بینی افول جریان استکبار و صهیونیسم هر روز به واقعیت نزدیکتر می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 29April 2022

اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سخنران روز قدس شهر اردبیل اظهار داشت: اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی است و پیش‌بینی افول جریان استکبار و صهیونیسم هر روز به واقعیت نزدیکتر می‌شود.

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: چند سال قبل مردم فلسطین با دست خالی علیه صهیونیست‌های غاصب مبارزه می‌کردند، اما امروز غزه با حمایت جمهوری اسلامی ایران و درایت فرماندهان مبارزی همچون شهید سپهبد سردار سلیمانی مسلح شده و کرانه غربی نیز در حال مسلح شدن است.

این مسئول افزود: دشمنان ساکن در سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌دانند که حکومت غاصب آنها دوامی ندارد و به همین علت در داخل سرزمین‌های اشغالی، گروه‌های شبه نظامی برای دفاع از خود شکل داده‌اند.

وی با اشاره به گذشت هفت سال از پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌در خصوص نابودی رژیم اسرائیل تا ۲۵ سال آینده عنوان کرد: ۱۸ سال از زمان پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی باقی مانده ولی امروز اتاق‌های فکر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند که زمان سقوط زودتر از این تاریخ خواهد بود.

حجت‌الاسلام شیرازی با هشدار به سران کشورهای مسلمان که دلگرم به حمایت آمریکا و رژیم اسرائیل هستند، گفت: سرنوشت کشورهای افغانستان و اوکراین را ببینید و عبرت بگیرید و دُم خود را به دُم رژیم اسرائیل در حال افول و سقوط گره نزنید.

وی تاکید کرد: مدافعان دروغین حقوق بشر بدانند که سقوط رژیم غاصب اسرائیل حتمی است و همه کسانی که در آواره شدن ملت مظلوم فلسطین سهیم بودند، بدانند که ملت فلسطین سرزمین اشغال شده خود را پس خواهد گرفت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین شکست پیاپی رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۲۲ روزه را مقدمه شکست نهایی این مولود جهان استکباری دانست و اضافه کرد: امروز به برکت حمایت جمهوری اسلامی ایران مردم فلسطین در غزه موشک می سازد و صهیونیست‌ها دیگر خواب آرام ندارند و نخواهند داشت.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی بداند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و توان موشکی خود آنقدر قدرتمند است که بتواند با موشک‌های نقطه زن خود کاخ سران این رژیم غاصب را با خاک یکسان کند.

این مسئول افزود: امروز برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل تنها قدرت حزب‌الله لبنان و تنها اقتدار ملت رشید فلسطین در غزه کافی است.

وی حضور امروز مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را به معنای شکست تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم در حمایت از آرمان‌های فلسطین و اسلام دانست و عنوان کرد: این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شکست دیگری را بر دشمنان تحمیل کرد و به یاری خدا، در جنگ اقتصادی نیز آنها را شکست خواهیم داد.

حجت‌الاسلام شیرازی اضافه کرد: در نظم نوین جهانی که هم اکنون در حال شکل گیری است، جمهوری اسلامی سهمی اساسی خواهد داشت و اسرائیل سهمی نخواهد داشت و به همین علت، کشورهای منطقه اگر بقای خود را می خواهند، باید از دشمنان اسلام دوری کنند.

وی با اشاره به غصب بیش از ۹۷ درصد سرزمین فلسطین توسط اشغالگران صهیونیست گفت: هدف جهان استکباری نابودی اسلام و اضمحلال کشورهای اسلامی بود و به همین علت همه کشورهای غربی از شکل گیری رژیم اسرائیل در سرزمین‌های اسلامی حمایت کردند.

وی انقلاب اسلامی ایران را موجب شکل‌گیری محور مقاومت در برابر این زیاده‌خواهی و دسیسه دشمنان اسلام دانست و افزود: حمایت جدی از آرمان فلسطین با دایر شدن نخستین سفارت کشور فلسطین در تهران در اوایل انقلاب و نیز اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اوایل انقلاب توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

شیرازی اعلام مناسبت روز قدس و برپایی همه ساله راهپیمایی در سرتاسر جهان در این روز را حرکتی علیه سلطه صهیونیست‌ها و  استکبار جهانی عنوان کرد و متذکر شد: این اقدام، نظام آنها را بر هم ریخت و به طور یقین شکست آنها نیز، اثر بعدی حضور مردم در این راهپیمایی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار