معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

معلم در حوزه نظامی‌گری جایگاه ویژه‌ای دارد

دریادار سیاری با بیان اینکه دانش در حوزه نظامی ابعاد و زوایای مختلفی دارد، گفت: کسوت معلمی در حوزه نظامی‌گری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۵۱۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 01May 2022

معلم در حوزه نظامی‌گری جایگاه ویژه‌ای داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم پاسداشت روز معلم و تقدیر از اساتید ارتش که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد، اظهار داشت: معلم وظیفه خطیری را بر عهده دارد؛ چراکه آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کند و آموزش می‌دهد.

وی افزود: کسوت معلمی در حوزه نظامی‌گری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه معلم باید فرد مورد نظر را برای اجرای مأموریت‌هایی چون حفظ تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی آماده کند و چه کاری از این بزرگتر و ارزشمندتر است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ما اهمیت نیروی انسانی را در هر سازمان درک می‌کنیم، عنوان کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه و بسترساز  رشد و بالندگی یک سازمان محسوب می‌شود.

امیر سیاری ادامه داد: نیروی انسانی کیفی که می‌تواند موجب رشد و بالندگی یک سازمان شود، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که مهم‌ترینِ این ویژگی‌ها ایمان، دانش و شجاعت است و نیروی انسانی مطلوب و با دانش، توسط معلمان و اساتید پرورش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دانش در حوزه نظامی ابعاد و زوایای مختلفی دارد، تأکید کرد: امروز دانشجویان ما باید در حوزه تسلیحات، استراتژی، تکنولوژی و فناوری که با گذشته تفاوت اساسی پیدا کرده است، دانش‌افزایی داشته باشند.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به اینکه امروز مصادف با نخستین روز شروع عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس است، گفت: اگر اساتید و طراحان عملیاتی ما از دانش کافی برخوردار نبودند، قطعاً نمی‌توانستند عملیات بیت‌المقدس را طراحی کنند و اگر ایمان و اعتقاد راسخ و توکل به خدا و شجاعت در رزمندگان ما وجود نداشت، ما نمی‌توانستیم این عملیات بزرگ را به مرحله اجرا درآوریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار