سنگ تمام امارات برای ارتش رژیم صهیونیستی با گرامیداشت کشته‌شدگان!

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برگزاری مراسم یادبود کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی در سفارت این رژیم در ابوظبی خبر دادند.
کد خبر: ۵۲۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ - 03May 2022

سنگ تمام امارات برای ارتش رژیم صهیونیستی با گرامیداشت کشته‌شدگان!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وبگاه خبری «اسرائیل نیوز۲۴» نوشت که سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی قرار است امروز مراسمی را برای یادبود کشته شدگان ارتش این رژیم برگزار کند که رویدادی بی سابقه در کشور‌های عربی است.

به نوشته المیادین، برخی کشور‌های عربی در سال‌های اخیر مراسم‌هایی را تحت عنوان یادبود کشته شدگان «هولوکاست» برگزار کرده‌اند، اما سابقه نداشته است که مراسمی برای نظامیان کشته شده صهیونیستی در یک کشور عربی برگزار شود. نظامیانی که بسیاری از آن‌ها در جنگ با کشور‌های عربی کشته شده‌اند و از این جهت برگزاری چنین مراسمی می‌تواند جنجال‌برانگیز شود.

در ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) نیز در سالروز نکبت (تأسیس رژیم صهیونیستی) هواپیما‌های اماراتی برای اولین بار در یک نمایش هوایی به این مناسبت با نام «پرواز صلح-۲۰۲۲» در سرزمین اشغالی مشارکت کردند. سال گذشته نیز نمایشگاه و موزه هولوکاست در دبی آغاز به کار کرد.

امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی به همراه بحرین در ۱۳ آگوست ۲۰۲۰ به طور رسمی روابط گذشته خود را علنی کرده و از آن زمان تاکنون توافقات و تفاهمنامه‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون امضاء کرده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار