رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

امروز به برکت شهادت طلبی، جمهوری اسلامی به قدرت بازدارندگی رسید

حجت الاسلام «ادیانی» گفت: امروز به برکت شهادت طلبی رزمندگان اسلام در کشور‌های اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بازدارنده رسید.
کد خبر: ۵۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ - 06May 2022

امروز به برکت شهادت طلبی جمهوری اسلامی به قدرت بازدارندگی رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شامگاه پنج‌شنبه در یادواده شهدای مدافع حرم خان‌طومان در مصلی امام خمینی (ره) نکا اظهار داشت: اسلام گاهی اوقات در معرض آفات و تهدید قرار می‌گیرد برای حراست و صیانت از پدیده درخشان و مقدس اسلام باید همه افراد احساس مسئولیت کنند تا ارزش‌ها، مبانی و اعتقادات جامعه در سایه امر به معروف و نهی از منکر حفظ شود.

وی افزود: دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی تلاش داشت تا ارزش‌ها، شهادت، جهاد، دفاع هشت ساله، ولایت، حجاب و نظام سیاسی را دستخوش تغییر قرار دهند و راه برون رفت از استحاله فرهنگی این است که همگان وظیفه خود را در زمینه این دو فریضه عمل کنند.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه در مقابل تهدیدات خارجی جهاد قرار دارد تا اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بایستد، گفت: جنگ ارزش نیست، اما جهاد در راه خدا ارزشمند است و هشت سال با مسئله جهاد توانستیم کشور را مقابل جهان پیروز کنیم و در این جنگ مظلومیت و اقتدارمان به جهان ثابت شد و یک وجب خاک به دشمن ندادیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یادآور شد: بدانیم با مقاومت و جهاد می‌توانیم دشمن را ناکام بگذاریم و حاج قاسم‌ها، مشتاقی‌ها و شهدای مدافع حرم بودند که پوزه دشمن را به خاک مالیدند، شهدا بودند که آتش افروزی دشمن برای اشغال ایران و نابودی اسلام ناب را خنثی کردند و برگزاری یادواره شهدا کمترین کار برای حفظ ارزش شهدا است.

وی تصریح کرد: مردم به عنوان ستون دین و جامعه و مسئولان به عنوان خواص جامعه به وظایف خود عمل نکنند اسلام و حکومت اسلامی زیر سوال می‌رود؛ دشمن بداند ما فرزند رمضان و عاشوراییم و این امر می‌تواند اسلام را مقابل دشمن صیانت کند.

حجت الاسلام ادیانی گفت: امروز در پیچ تاریخی سرنوشت ساز قرار داریم با مقاومت و جهاد می‌توانیم شاهد پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت باشیم.

این مسئول ادامه داد: امروز به برکت شهادت طلبی رزمندگان اسلام در کشور‌های اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بازدارنده رسید و با افتخار می‌گوییم سپاه سرافراز اسلام اربیل را زد و دیدیم اسرائیل و آمریکا مقابل ما سکوت کردند.

وی گفت: خانواده شهدا را فراموش نکنیم و بدانیم این بزرگواران عزیزان خود را به میدان نبرد فرستادند تا امنیت خاک و جان ما تامین شود و اسلام و قرآن حاکم باشد و پشت ولایت فقیه باشیم تا دشمن‌ نتواند به ما آسیبی بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها