صهیونیست‌ها سردرگم هستند؛

تمجید مقاومت فلسطین از عملیات ضدصهیونیستی/ استقرار تک تیراندازان اسرائیلی در جنوب غرب جنین

گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات ضدصهونیستی شب گذشته مبارزان فلسطینی در منطقه العاد که به هلاکت و زخمی شدن صهیونیست‌ها منجر شد، واکنش نشان دادند و آنرا مورد تمجید قرار دادند.
کد خبر: ۵۲۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ - 06May 2022

تمجید مقاومت فلسطین از عملیات ضدصهیونیستی/ استقرار تک تیراندازان اسرائیلی در جنوب غرب جنینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات ضدصهونیستی شب گذشته مبارزان فلسطینی در منطقه العاد در سرزمین های اشغالی واکنش نشان دادند و آنرا مورد تمجید قرار دادند.

گروههای مقاومت فلسطین هشدار دادند که هرگونه تعدی و گزندی به مسجدالاقصی و اعمال تحرکات برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجدالاقصی، منطقه را شعله ور خواهد کرد.

مقاومت فلسطین عملیات سلحشورانه علیه صهیونیستها را بخشی از واکنش ملت فلسطین به جنایات اشغالگران دانست و با اشاره به تهدیدات صهیونیستها علیه رهبران مقاومت فلسطین آنرا نشانه سرخوردگی صهیونیستها دانست.

در بیانیه گروههای مقاومت فلسطین آمده است: تهدیدات دشمن درباره ترور رهبران مقاومت فلسطین حالت سرخوردگی و آشفتگی که این رژیم در آن به سر می برد را نشان می دهد. ما به دشمن درباره ارتکاب هرگونه حماقتی در این زمینه هشدار می دهیم. تبعات ارتکاب حماقت متوجه سران بحران زده صهیونیست خواهد بود.

مقاومت فلسطین تاکید کرد: ما به عملیات العاد می بالیم زیرا دشمن را در قلب این رژیم هدف قرار داد و ثابت کرد که ملت فلسطینی از حق دفاع از مقدساتش دست برنخواهد برداشت.

تهدیدات از روی یاس برای ترور رهبران مقاومت فلسطین

صهیونیستها به دنبال عملیات دلاورانه مبارزان فلسطینی در قلب رژیم صهیونیستی، خواستار ترور یحیی السنوار رئیس حماس در غزه شدند.

آنها در ادامه هراس خود را از ادامه این عملیات های ضدصهیونیستی پنهان نکردند.

در این راستا ایلی آویدار عضو کنیست رژیم صهیونیستی مدعی شد: اگر اقدامی علیه السنوار انجام ندهیم عملیاتها نه تنها ادامه خواهد یافت بلکه بیشتر هم خواهد شد. هماهنگی امنیتی با تشکیلات خودگردان باید بیشتر شود.

یسرائیل کاتز دیگر عضو کنست رژیم صهیونیستی هم مدعی شد: باید یحیی السنوار ترور شود و به سیاست های ترور رهبران فلسطینی در غزه روی بیاوریم این تنها راه مقابله با عملیاتها و توقف آن است.

یسرائیل زیف از نظامیان رژیم صهیونیستی هم ادعا کرد: السنوار باید تاوان حرفهایش را بپردازد. اوست که دستور حملات را داده است و باید مسئولیت آنرا بپذیرد و خونش ریخته شود. اسرائیل باید او را ترور کند.

نظامیان صهیونیست ورودی جنوب غرب جنین را بستند

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر امروز جمعه به وقت محلی ورودی شهرک عرابه در جنوب غرب جنین در شمال کرانه باختری را بستند.

به گفته این منابع نظامیان و تک تیراندازان این رژیم در محل مستقر شده اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار