تاکید وزیر کشور بر نقش استانداران در اجرای طرح جایگزین ارز ترجیحی

وحیدی در نشست وبیناری با استانداران سراسر کشور بر ضرورت حضور فعالانه و اثرگذار استانداران برای اجرای هر چه مطلوب‌تر طرح جایگزینی ارز ترجیحی و هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ - 06May 2022

تاکید وزیر کشور بر نقش استانداران در اجرای طرح جایگزین ارز ترجیحیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور عصر امروز (جمعه) در نشست با استانداران اظهار داشت که یکی از مولفه‌های اصلی، اقناع افکار عمومی و همراه سازی مردم، نخبگان و اتحادیه‌ها در اجرای طرح جایگزینی ارز ترجیحی است.

وی طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را بمنظور عادلانه شدن پرداخت یارانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت‌ها را برای اجرای آن به کار گیرند.

وحیدی در این نشست ویدئو کنفرانسی با تشریح سیاست‌های دولت مردمی در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم، تصریح کرد: مجموعه دولت با پرداخت مسقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن به مردم است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با مهم شمردن نقش و جایگاه استانداران در اجرای اهداف کلان دولت گفت: استانداران به سهم خود در توجیه و اقناع افکار عمومی، همراه سازی نخبگان و اتحادیه‌ها برای ضرورت اجرای هر چه سریعتر طرح، نقش تعیین کننده و کلیدی دارند.

وحیدی اضافه کرد: استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان‌ها باید بیش از گذشته در بحث قیمت گذاری و نظارت بر کنترل قیمت‌های مصوب، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا ایفای نقش داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش‌های معاندانه دشمنان در موج سواری علیه طرح پرداخت یارانه مستقیم به مردم بر اطلاع رسانی‌های به موقع، منظم و روشن به مردم تاکید کرد.

در این نشست همچنین بر اطلاع رسانی متمرکز و یکپارچه توسط سخنگوی اقتصادی دولت تاکید شد.

در پایان نشست امروز، نقطه نظرات و پیشنهادات استانداران هم در خصوص اجرای هر چه موفق‌تر طرح جایگزینی ارز ترجیحی، مطرح و مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار