رزمنده دفاع مقدس در مصاحبه با یگان تبلیغات:

خانواده شهدا به راه فرزندان شهیدشان افتخار کنند

روحانی رزمنده حسین محمدی از نیرو‌های لشکر ۸ نجف آباد در مصاحبه‌ای که در اهواز با نیرو‌های تبلیغات انجام داده از انگیزه و هدف خود برای آمدن به جبهه می‌گوید.
کد خبر: ۵۲۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷ - 10May 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دفاع مقدس جنگ عقیده و ارزش‌ها بود، جنگ حق علیه باطل، مبارزه در راه ارزش‌ها و آرمان‌ها، مسیری که سالکان طریق حقیقت را یک شبه به سر منزل مقصود رساند. رزمنده‌هایی که در دوران دفاع مقدس رهسپار دفاع از دین و عقیده در مقابل دشمن بعثی شدند اصلی‌ترین سلاحشان ایمان بود.

خانواده شهدا به راهی که فرزندان شهیدشان رفتند افتخار کنند

حسین محمدی از رزمندگان گردان امام حسین (ع) لشکر ۸ نجف آباد بود. در فیلم پیش رو که نیمه دوم پاییز سال ۶۶ و در آستانه عملیات والفجر ۱۰ در دانشگاه شهید چمران اهواز (پایگاه شهید مدنی) ضبط شده، روحانی رزمنده حسین محمدی در حال مصاحبه درباره دلیل حضورش در جبهه است.

وی در خصوص انگیزه‌اش برای حضور در جبهه می‌گوید: انگیزه من انجام یک تکلیف الهی و شرعی و عقلی و تبعیت از فرامین حجت الهی، ولی فقیه است.

محمدی ضمن مسوولیت خود در گردان نظرش در مورد آینده جنگ را اینگونه بیان می‌کند: به عنوان طلبه رزمی تبلیغی به گردان فرستاده شدیم و انشالله در حین رزم وظایف تبلیغی خود را انجام دهیم. ما وظیفه داریم بجنگیم تا جایی که امام بفرمایند، انشالله اگر ملت در صحنه حضور پیدا کنند و تابع رهبر کبیر انقلاب باشند، به خصوص بچه‌های حزب اللهی وبسیجی به جبهه بیایند ما پیروزی‌های درخشانی، چون فتح المبین و بیت المقدس را به دست خواهیم آورد و این موجب پیروزی ما می‌شود.

وی در پایان ایت مصاحبه در پیامی به خانواده شهدا گفت: پیام من به خانواده شهدا این است که افتخار کنید فرزندانتان در راهی گام نهادند که همان راه اباعبداللهی بود که ایشان با اصحابش رفتند. چه ارزشی بالاتر از اینکه انسان خون خود را در راه ارزش‌های والای اسلامی و در راه اسلام بریزد. افتخار کنید فردای قیامت در پیشگاه خداوند و انبیا و اولیا رو سفید هستید. از مردم می‌خواهم تابع، ولی فقیه باشند.

در ادامه فیلم مصاحبه این رزمنده را می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار