رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کاهش دانش‌آموزان شاهد/ ارائه بالاترین سطح دانش را وظیفه می‌دانیم

قاضی‌زاده هاشمی گفت: امیدواریم طرح شاهد با وجود کاهش تعداد فرزندان محصل شهدا و ایثارگران قدرتمندتر از قبل ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۵۲۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ - 10May 2022

کاهش دانش آموزان شاهد/ ارائه بالاترین سطح دانش را وظیفه می‌دانیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد روز گذشته (دوشنبه) در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه معلمان در مسیر اجرای یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران، یعنی آموزش و تربیت فرزندان ایثارگران همراه بنیاد هستند، اظهار داشت: پدران و مادران همواره دغدغه جدی برای رشد و تربیت فرزندان خود دارند و معمولاً فرزندان باعث موفقیت یا عدم موفقیت والدین خود می‌شوند.

وی افزود: چنان که گروهی از سربلندتری شخصیت‌های عالم که والدین شهدا هستند، عظمت خود را از فرزندان شهید خود کسب کرده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ماهیت تاسیس مدارس شاهد ابراز داشت: امام (ره) زمانی که طرح شاهد را پایه‌گذاری کردند، غیر از ترسیم آینده برای حضور فرزندان شهدا و ایثارگران در اداره کشور معتقد بودند که باید خلاء پدر برای فرزندان شهدا و ایثارگران پر شود.

وی با اشاره به کاهش تعداد دانش آموزان شاهد ادامه داد: امیدواریم طرح شاهد با وجود کاهش تعداد فرزندان محصل شهدا و ایثارگران قدرتمندتر از قبل ادامه پیدا کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بنیاد شهید همواره تلاش می‌کند حضوری جدی در تولید محتوا‌های آموزشی، ارائه و روش‌های اجرا در بالاترین سطح داشته باشد و این کار را وظیفه خود می‌داند.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران امانتی بسیار بزرگ هستند، گفت: وظیفه خود می‌دانیم که نهایت تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت آموزشی و تحصیلی آنان به کار ببریم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها